Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Bestillte Peppes i går, og fikk med paprika selv om jeg sa jeg ville ha uten. Ringte og klaget og fikk ny pizza. Derfor fikk jeg to pizzaer til en, og spiser begge selv om jeg foretrekker uten paprika. Digg med gjenoppvarmet pizza til middag! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fælt. Jeg sovna med begge armene under puta, og våknet med to iskalde kjøttstykker ved siden av meg. Det er merkelig å ha NULL kontroll over armene, de føles 10 ganger tyngre enn ellers da. Også gjør det dritvondt når nervene fyrer opp igjen.

Lenke til kommentar

Loool. Tok meg plutselig en middagslur, sov oppå armen min, den nekta å lystre, jeg prøvde å riste liv i den og endte opp med å slå meg selv hardt i kjeften. Så det er sånn det føles å være lam.

Hahaha. Du burde få ditt eget TV-show. The TrulemonShow.

Lenke til kommentar

Loool. Tok meg plutselig en middagslur, sov oppå armen min, den nekta å lystre, jeg prøvde å riste liv i den og endte opp med å slå meg selv hardt i kjeften. Så det er sånn det føles å være lam.

Hahaha. Du burde få ditt eget TV-show. The TrulemonShow.

Kanskje jeg skal gjøre som de kule kidsa og sette opp en livestream fra rommet mitt. Liker ordspillet, forresten!

Lenke til kommentar

Med unntak av selvvolden gjør jeg det der hver eneste natt. Samme arm.

Lenke til kommentar

Livestream fra rommet ditt høres bra ut. Er du den typen som glemmer at kamera er på og slikt? :p

Jeg er typen som kler av meg uten å trekke for gardinene osv. En kombinasjon av å være konstant i en dagdrøm så jeg ikke er oppmerksom på verden rundt meg, og null blygsel.

Lenke til kommentar

Livestream fra rommet ditt høres bra ut. Er du den typen som glemmer at kamera er på og slikt? :p

Jeg er typen som kler av meg uten å trekke for gardinene osv. En kombinasjon av å være konstant i en dagdrøm så jeg ikke er oppmerksom på verden rundt meg, og null blygsel.

Høres svært underholdende ut. :D

Lenke til kommentar

Kanskje jeg skal gjøre som de kule kidsa og sette opp en livestream fra rommet mitt. Liker ordspillet, forresten!

DOIT.

Det spørs hvor interessant det er å se meg kikke på bilder av søte kattunger i time etter time.

Jess, gjør det fra en laptop, så kan du dra den med deg når du stikker på kjøkkenet laugh.gif

Det blir verre, for da viser den ansiktet mitt, og jeg kan ikke se triste filmer osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...