Reeve Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Bestillte Peppes i går, og fikk med paprika selv om jeg sa jeg ville ha uten. Ringte og klaget og fikk ny pizza. Derfor fikk jeg to pizzaer til en, og spiser begge selv om jeg foretrekker uten paprika. Digg med gjenoppvarmet pizza til middag! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ikke mikrobølgeovn-varmet pizza. Det blir bare deigete grøt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Alle veit at pizza er best kald uansett. 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ikke mikrobølgeovn-varmet pizza. Det blir bare deigete grøt. Varmet den selvsagt i ovnen på rist. Ikke like godt som fra Peppes sine ovner, men bedre enn svett mikro-pizza. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Alle veit at pizza er best kald uansett. This. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Syns pizzaen blir litt i kaldeste laget hvis man ikke kjører den 20 sekunder i mikroen først. Men pizza er jo bedre dagen etterpå Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Loool. Tok meg plutselig en middagslur, sov oppå armen min, den nekta å lystre, jeg prøvde å riste liv i den og endte opp med å slå meg selv hardt i kjeften. Så det er sånn det føles å være lam. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dagen derpå-pizza fikses best når du varmer opp stykke for stykke i stekepanne med lokk på svak varme. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er fælt. Jeg sovna med begge armene under puta, og våknet med to iskalde kjøttstykker ved siden av meg. Det er merkelig å ha NULL kontroll over armene, de føles 10 ganger tyngre enn ellers da. Også gjør det dritvondt når nervene fyrer opp igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Loool. Tok meg plutselig en middagslur, sov oppå armen min, den nekta å lystre, jeg prøvde å riste liv i den og endte opp med å slå meg selv hardt i kjeften. Så det er sånn det føles å være lam. Hahaha. Du burde få ditt eget TV-show. The TrulemonShow. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hva er det du har søkt i Bergen, Sjur? Ikke søkt på noe enda, driver og prøver å skrive søknad til BT som digital journalist. Så tenkte jeg å søke på noen barnehagestillinger, evt. prøve å få meg deltids eller vikariat på et bibliotek. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Loool. Tok meg plutselig en middagslur, sov oppå armen min, den nekta å lystre, jeg prøvde å riste liv i den og endte opp med å slå meg selv hardt i kjeften. Så det er sånn det føles å være lam. Hahaha. Du burde få ditt eget TV-show. The TrulemonShow. Kanskje jeg skal gjøre som de kule kidsa og sette opp en livestream fra rommet mitt. Liker ordspillet, forresten! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Livestream fra rommet ditt høres bra ut. Er du den typen som glemmer at kamera er på og slikt? 2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Loool. Tok meg plutselig en middagslur, sov oppå armen min, den nekta å lystre, jeg prøvde å riste liv i den og endte opp med å slå meg selv hardt i kjeften. Så det er sånn det føles å være lam. Med unntak av selvvolden gjør jeg det der hver eneste natt. Samme arm. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kanskje jeg skal gjøre som de kule kidsa og sette opp en livestream fra rommet mitt. Liker ordspillet, forresten! DOIT. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Livestream fra rommet ditt høres bra ut. Er du den typen som glemmer at kamera er på og slikt? Jeg er typen som kler av meg uten å trekke for gardinene osv. En kombinasjon av å være konstant i en dagdrøm så jeg ikke er oppmerksom på verden rundt meg, og null blygsel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kanskje jeg skal gjøre som de kule kidsa og sette opp en livestream fra rommet mitt. Liker ordspillet, forresten! Jeg kan garantere deg at du får seere. 3 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jess, gjør det fra en laptop, så kan du dra den med deg når du stikker på kjøkkenet :!: 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Livestream fra rommet ditt høres bra ut. Er du den typen som glemmer at kamera er på og slikt? Jeg er typen som kler av meg uten å trekke for gardinene osv. En kombinasjon av å være konstant i en dagdrøm så jeg ikke er oppmerksom på verden rundt meg, og null blygsel. Høres svært underholdende ut. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kanskje jeg skal gjøre som de kule kidsa og sette opp en livestream fra rommet mitt. Liker ordspillet, forresten! DOIT. Det spørs hvor interessant det er å se meg kikke på bilder av søte kattunger i time etter time. Jess, gjør det fra en laptop, så kan du dra den med deg når du stikker på kjøkkenet Det blir verre, for da viser den ansiktet mitt, og jeg kan ikke se triste filmer osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg