Sidious Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Eplefe: Det der lignet mistenkelig på en t-skjorte jeg har. Mistenker at en dame med en pistol er portrettert lenger ned på skjorta? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er helt korrekt, Sidous. http://www.threadless.com/submission/15531/flowers_in_the_attic Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Er jeg den eneste som ikke har tafset på frk. Hoppende Bryster? (Btw: Det brukernavnet må tilbake snart) ALDRI. Jeg fikk meg ikke til å poste noe som ikke var random det halvåret av frykt for at ingen ville ta meg seriøst. Fint bilde av Hoppende Bryster, til tross for at de holdt seg ganske rolige den kvelden. Edit: Svarte, Oda, du klarte å dekke til kløften din med vannpipen i 9/10 bilder. Jeg er sneaky sånn. ...og jeg ser dopa ut på bildet. Muligens det mest flatterende bildet av meg noensinne. Skal legge det ved CV-en min neste gang jeg trenger jobb. Endret 7. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dersom det var vannpipe involvert vil jeg tro du strengt tatt var det. Blir du tatt mer seriøst nå? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Eplefe: Winning! Stilig skjorte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dersom det var vannpipe involvert vil jeg tro du strengt tatt var det. Blir du tatt mer seriøst nå? Vi røykte frukttobakk, FYI. Eplefe: Winning! Stilig skjorte. Mye bra å finne på threadless. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dersom det var vannpipe involvert vil jeg tro du strengt tatt var det. Blir du tatt mer seriøst nå? Jeg kan i det minste la meg selv tro det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har en mistanke om at jeg prøvde å blåse røykringer og faila kraftig der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har en mistanke om at jeg prøvde å blåse røykringer og faila kraftig der. Er en del bilder der du gjør nettopp det. Halvor og. Eneste personen som ble fanget med suksessfulle ringer foran ansiktet var meg. Ikke så rart, siden Adrian seriefotograferte meg hver gang jeg trakk inn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Return of the Spam! http://www.youtube.com/watch?v=M_eYSuPKP3Y 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Skulle jo tro det var mulig for administratorene å se hvem som drev med plussemaraton. Vi vet det er deg Er jeg den eneste som ikke har tafset på frk. Hoppende Bryster? (Btw: Det brukernavnet må tilbake snart) Jeg har ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Vi vet det er deg Tro det eller ei, men jeg er et prakteksempel når det kommer til oppførsel og etikk. Jeg plusser ikke på måfå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er jeg den eneste som ikke har tafset på frk. Hoppende Bryster? (Btw: Det brukernavnet må tilbake snart) Jeg har ikke, jeg har ikke engang møtt henne. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Du har gått glipp av noen store f... noe stort. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tro meg, jeg vet! :| Satser på at det lar seg fikse på når jeg kommer meg i arbeid og får råd til å reise til Østlandet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Faen, det er så klamt og fuktig ute at det nesten drypper av tastaturet. Ekkelt å puste tilogmed. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Men så igjen ... Ender jeg opp i Bergen, vil jeg vel få nok av forumfolk å møte uansett. ^^ Og forumtreff å henge meg på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hva er det du har søkt i Bergen, Sjur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg