Lycantrophe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Virker som om det er motsatt i RPP og slikt. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 flørta litt mer med kassadamen da, Andreas? Hverken han eller jeg tør å flørte med jenter i butikker. Jævlig flaut da Litt flaut der og da, men koselig hvis man får napp. Flørter med kundene mine jeg, på lørdag sang jeg en sang til/med en. Han var rundt 70 da, men det teller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Virker som om det er motsatt i RPP og slikt. Ser du ikke logikken? Vi har jente X som poster i RPP. Jente X har litt små pupper, men ellers potensiale til å bli noe man kunne brukt som feltmadrass på en kald høstkveld. Gutt Y ser bildet av denne jenta og tenker: "Hmm... Hadde hu hatt litt større pupper kunne jeg funnet på å gjemme tissen min i henne." Så kommer det geniale. Husker du hva jeg sa om plusspoeng og puppestørrelse? Jo flere ryktepoeng, jo større pupper. Derfor plusser gutt Y posten til jente X slik at hun kan få større pupper. Og han et sted å gjemme tissen sin en kald høstkveld. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Fin vinkling. Har vi empiri til å backe det opp? I am interested. Og skal sørge for å plusse Hansern enda mer. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Fin vinkling. Har vi empiri til å backe det opp? I am interested. Og skal sørge for å plusse Hansern enda mer. Da vil Hansern ende opp med/som den største tissen av oss alle. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Da vil Hansern ende opp med/som den største tissen av oss alle. Jeg må jo trives som madrass og. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Whatev, vi kan sove i skje om jeg får leke med håret ditt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Selvsagt skal du få lov. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 flørta litt mer med kassadamen da, Andreas? Hverken han eller jeg tør å flørte med jenter i butikker. Jævlig flaut da Jeg blei flørta med i dag! Det var kjempestas! Doit. Fin vinkling. Har vi empiri til å backe det opp? I am interested. Og skal sørge for å plusse Hansern enda mer. 75 F, baby. Da jeg begynte her var jeg flat som en planke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 75 F, baby. Nå angrer jeg nesten på at jeg ikke tafset på deg når du var full hos flabba... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg og en kamerat skal synge på konsert i morgen. http://www.youtube.com/watch?v=lL4L4Uv5rf0 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Epic! Jeg har blitt overtalt til å synge Pokemon på avsluttingen 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Epic! Jeg har blitt overtalt til å synge Pokemon på avsluttingen Smooth Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 75 F, baby. Nå angrer jeg nesten på at jeg ikke tafset på deg når du var full hos flabba... Du lyver, vi vet alle at du tafset 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er jeg den eneste som ikke har tafset på frk. Hoppende Bryster? (Btw: Det brukernavnet må tilbake snart) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg tror ikke jeg tafset heller. Jeg tok henne på den venstre puppen, men jeg tror ikke det kvalifiserer til tafsing. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er vel bare bra at noen klarer å holde seg i skinnet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Fint bilde av Hoppende Bryster, til tross for at de holdt seg ganske rolige den kvelden. Edit: Svarte, Oda, du klarte å dekke til kløften din med vannpipen i 9/10 bilder. Endret 7. juni 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg