L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Vennligst la være å trippelposte bare fordi du har lyst på flere plusser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Skulle jo tro det var mulig for administratorene å se hvem som drev med plussemaraton. Via "normale" metoder er det ikke det. Tror det bør være mulig å sende en konkret spørring til databasen, men da blir spørsmålet om det er hensiktsmessig? Jeg mener nei. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvorfor ikke være fornøyd med å få litt pluss? Ser ikke hvorfor du må klage over det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvorfor ikke være fornøyd med å få litt pluss? Ser ikke hvorfor du må klage over det Fordi det virker litt mer legit å skrive fire innlegg der du klage som får pluss enn fire innlegg hvor hun er fornøyd og får pluss. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvorfor ikke være fornøyd med å få litt pluss? Ser ikke hvorfor du må klage over det Fordi en pluss er noe man skal få når man har jobba litt for det For eksempel skrevet et hjelpsomt innlegg o.l. IMO. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Skriver alltid jævlig morsomme innlegg jeg. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg mener ja Hvorfor det? Det er lagt opp slik at det er anonymt hvilke poster man ønsker å plusse. Dette er en viktig funksjon bl.a. i seksualitetsdelen pga. sensitiviteten. Skal man bryte den anonymiteten beveger vi oss ned en farlig vei. Slik det er nå så sjekkes det ikke av prinsipp. Skal vi bryte det prinsippet bør det være noe mer enn bare for å stille nysgjerrigheten om hvem det er. Tillater vi sjekk i en situasjon er det mye lettere å tillate sjekk i andre situasjoner. Plutselig går det inflasjon i grunnene. Da kan vi like gjerne ha et helt åpent system der man ser hvem som har plusset innleggene som default. Og som nevnt kan det være uheldig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvorfor ble det egentlig innført? For en fantastisk ubrukelig funksjon. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er bare slemt å ha minusknapp. Tenk hvis du går inn på profilen min, og ser -2000. Forever alone liksom. flørta litt mer med kassadamen da, Andreas? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Vil ha minusknapp! Mjau Løsning: 1: Sett opp en privat server som kun skal holde rede på minuspoeng på forumet. 2: Lag et greasemonkeyscript som gjør at det legges inn en minusknapp på hver post 3: ?????? 4: Verdensherredømme! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er bare slemt å ha minusknapp. Tenk hvis du går inn på profilen min, og ser -2000. Forever alone liksom. flørta litt mer med kassadamen da, Andreas? Neida, bare forever douchebag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvorfor ble det egentlig innført? For en fantastisk ubrukelig funksjon. Fordi flertallet av brukere ønsket det. Vi lever i et flertallsdiktatur noen ganger. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 hva er 'casen'? kan man jukse seg til pluss? og hva er isåfall hensikten med det? Jeg ser på pluss som en fin målestokk for min deltakelse på dette forumet. Utifra hvor mange eller få jeg har fått i forhold til hvor mye jeg har postet, så kan jeg se om dere synes jeg er en pest eller en kjempefin hest:) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 flørta litt mer med kassadamen da, Andreas? Hverken han eller jeg tør å flørte med jenter i butikker. Jævlig flaut da Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er bare slemt å ha minusknapp. Tenk hvis du går inn på profilen min, og ser -2000. Forever alone liksom. flørta litt mer med kassadamen da, Andreas? Nei, lagt det fra meg. Blir for kleint å sjekke opp noen mens jeg står i en kø med masse mennesker. Funnet meg ei ny dame jeg heller vil ha :--D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 hva er 'casen'? kan man jukse seg til pluss? og hva er isåfall hensikten med det?Man kan jo alltids lage seg en ekstrabruker og kun bruke den til å plusse sine vanlige innlegg.Hensikten er sikkert fordi penis-/puppestørrelsen din øker jo høyere rykte man har her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg