Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg drikk appelsinjus. Og forresten så har eg ein kul abstrakt ting som eg har laga etter ein tutorial då eg var heilt ny på Photoshop. Sende på PM?

Dele med meg også? :whistle:

Appelsinjusen? No way!

 

Eller snakkar du om bileta?

Bildet :)

 

*dele sin egen appelsinjuice med*

PM på veg. :D

 

*Drekka på og love å dele Freia Påskeegg med ein gong*

Lenke til kommentar
"K", som fan av FMA foretrekker jeg den avataren fremfor den forrige :p

 

Godt å høre! FMA er herlig! Samme med Hajime no Ippo, fikk lite lyst til begynne med boksing da liksom? ;P Mangfoldige andre bra anime/manga selvfølgelig, men FMA og Hajime no Ippo er mine favoritter.

Eg ser berre på One Piece. Det er så moro. :wee:

 

Hater One Piece. Er altfor overdreven bruk av hyling og skriking syntes jeg, og når jeg attpå til ser på det på japansk (noe som burde være en selvfølge for alle, fordi engelsk dubb er utrolig kjipern - japansk all the way) så blir det litt for mye av det gode. Spesielt når det forpulte reinsdyret åpner kjeften.

Lenke til kommentar
"K", som fan av FMA foretrekker jeg den avataren fremfor den forrige :p

 

Godt å høre! FMA er herlig! Samme med Hajime no Ippo, fikk lite lyst til begynne med boksing da liksom? ;P Mangfoldige andre bra anime/manga selvfølgelig, men FMA og Hajime no Ippo er mine favoritter.

Her går det stort sett i FMA og DragonBall (både DragonBall og DragonBall Z, ikke like fan av DragonBall GT).

Sett alt, flere ganger, ser meg gjennom DBZ igjen nå ^^

 

Så blir det vel til at jeg ser gjennom noe av den andre animen jeg har liggende et sted.

Så masse dødtid etter eksamenene i neste uke ^^

Lenke til kommentar
Spesielt når det forpulte reinsdyret åpner kjeften.
Brenn!

Faen ikke diss Chopper! :mad:

Han er bare nydelig jo!

 

Det er nærmest umulig å uttrykke mitt fullstendige hat til Chopper. Det reinsdyret skulle vært brent levende på et bål for lengst. Har du forresten lagt merke til hvordan brystene til hu kaptein dame eller hva hu er har vokst noe helt latterlig fra starten av One Piece til nå?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...