Ø.B. Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Halla folkens. Hva skjer? Ja hadde vel formulert meg litt annerledes hvis jeg hadde sett underpants ovenfor her litt før men.. Endret 25. februar 2008 av Ø.B. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Eg drikk appelsinjus. Og forresten så har eg ein kul abstrakt ting som eg har laga etter ein tutorial då eg var heilt ny på Photoshop. Sende på PM? Dele med meg også? Appelsinjusen? No way! Eller snakkar du om bileta? Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 "K", som fan av FMA foretrekker jeg den avataren fremfor den forrige Godt å høre! FMA er herlig! Samme med Hajime no Ippo, fikk lite lyst til begynne med boksing da liksom? ;P Mangfoldige andre bra anime/manga selvfølgelig, men FMA og Hajime no Ippo er mine favoritter. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 "K", som fan av FMA foretrekker jeg den avataren fremfor den forrige Godt å høre! FMA er herlig! Samme med Hajime no Ippo, fikk lite lyst til begynne med boksing da liksom? ;P Mangfoldige andre bra anime/manga selvfølgelig, men FMA og Hajime no Ippo er mine favoritter. Eg ser berre på One Piece. Det er så moro. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Eg drikk appelsinjus. Og forresten så har eg ein kul abstrakt ting som eg har laga etter ein tutorial då eg var heilt ny på Photoshop. Sende på PM? Dele med meg også? Appelsinjusen? No way! Eller snakkar du om bileta? Bildet *dele sin egen appelsinjuice med* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Eg drikk appelsinjus. Og forresten så har eg ein kul abstrakt ting som eg har laga etter ein tutorial då eg var heilt ny på Photoshop. Sende på PM? Dele med meg også? Appelsinjusen? No way! Eller snakkar du om bileta? Bildet *dele sin egen appelsinjuice med* PM på veg. *Drekka på og love å dele Freia Påskeegg med ein gong* Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg har en legetime i morgen, sent. Derfor kan jeg sitte her å snuse på denne tiden av døgnet. Anbefaler dere å se den siste Family Guy episoden, den var rå. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Me like Underpants sine bilder Natta, sove nå. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 "K", som fan av FMA foretrekker jeg den avataren fremfor den forrige Godt å høre! FMA er herlig! Samme med Hajime no Ippo, fikk lite lyst til begynne med boksing da liksom? ;P Mangfoldige andre bra anime/manga selvfølgelig, men FMA og Hajime no Ippo er mine favoritter. Eg ser berre på One Piece. Det er så moro. Hater One Piece. Er altfor overdreven bruk av hyling og skriking syntes jeg, og når jeg attpå til ser på det på japansk (noe som burde være en selvfølge for alle, fordi engelsk dubb er utrolig kjipern - japansk all the way) så blir det litt for mye av det gode. Spesielt når det forpulte reinsdyret åpner kjeften. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Takk og natta, Adrian. (?) Kosmo: Japansk sjølvfølgje. Reinstyr? Ikkje spoil no. Endret 25. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 "K", som fan av FMA foretrekker jeg den avataren fremfor den forrige Godt å høre! FMA er herlig! Samme med Hajime no Ippo, fikk lite lyst til begynne med boksing da liksom? ;P Mangfoldige andre bra anime/manga selvfølgelig, men FMA og Hajime no Ippo er mine favoritter. Her går det stort sett i FMA og DragonBall (både DragonBall og DragonBall Z, ikke like fan av DragonBall GT). Sett alt, flere ganger, ser meg gjennom DBZ igjen nå ^^ Så blir det vel til at jeg ser gjennom noe av den andre animen jeg har liggende et sted. Så masse dødtid etter eksamenene i neste uke ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Guuuuuuuuud som jeg elsker Revolvermagasinet.... Det er nesten så jeg stemmer SV bare på grunn av at Charlo Halvorsen har scora berte der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) He he he, skal høre på snart. Så fort jeg får tak i det i alle fall Endret 25. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Smurf! Har du prøvd audiosurf? Antar det spillet passer for deg ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har ikke prøvd det enda, ikke funnet ut hvor jeg skal kjøpe det, annet enn Steam Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Eneste alternativet foreløpig.. Stusselig men. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Spesielt når det forpulte reinsdyret åpner kjeften.Brenn!Faen ikke diss Chopper! Han er bare nydelig jo! Endret 25. februar 2008 av b-real Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 oh, her var det jo faktisk liv! Hva diskuteres det inatt? Reinsdyr osv? Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Spesielt når det forpulte reinsdyret åpner kjeften.Brenn!Faen ikke diss Chopper! Han er bare nydelig jo! Det er nærmest umulig å uttrykke mitt fullstendige hat til Chopper. Det reinsdyret skulle vært brent levende på et bål for lengst. Har du forresten lagt merke til hvordan brystene til hu kaptein dame eller hva hu er har vokst noe helt latterlig fra starten av One Piece til nå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Og da natter smurfen, med masse herlig musikk på øret. Grateful Dead, Tom Waits, Yardbirds, Uriah Heep, Heart, Janis Joplin, Frank Zappa etc. Kos! Natt natt, kafeen, ikke sitt oppe for lenge ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg