Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seks på eksamen. Lolololol. Visste det kom til å hjelpe å gå med stor utringning.

Win.

Har fått sekser på alle eksamener jeg har gått med.

Jeg pleier å bytte karakterer mot seksuelle tjenester. Har ligget meg til toppen.

Jeg griner meg til karakterer, jeg. Ser så stakkarslig ut som mulig.

Lenke til kommentar

Also: Nå er det rett før PS3-kontrolleren min lærer seg å fly.

Min, eller mine, er meget dyktige flyvere. Jeg måtte kjøpe tre nye kontroller på litt over et år. Heldigvis har jeg fått bukt med uvanen å slå eller kaste kontrollen i veggen, måtte slutte å spille helt da.

Lenke til kommentar

Min, eller mine, er meget dyktige flyvere. Jeg måtte kjøpe tre nye kontroller på litt over et år. Heldigvis har jeg fått bukt med uvanen å slå eller kaste kontrollen i veggen, måtte slutte å spille helt da.

To tastatur og en dataskjerm har fått kjenne sitt gjennom diverse slag + ett stort hull i pulten.

Burde slutte å spille spill om det fortsetter slik..

Lenke til kommentar

Also: Nå er det rett før PS3-kontrolleren min lærer seg å fly.

Det som er så irriterende er at jeg veit at jeg hadde klart spillet lett om jeg satt med mus og tastatur. Et adventure-spill skal ikke handle om pinlig nøyaktighet med stikka. Du vet hvor du skal. Du sikter deg inn og går rett som en strek. Så plutselig skifter kameravinkelen et tidelsekund før du skal gjennomføre et hopp og resultatet er at du hopper 45 grader feil i forhold til det du hadde tenkt. Da er det ikke noe gøy. Jeg VET hvor jeg skal. Jeg VET hva jeg skal gjøre der, men disse "##¤"#¤"#¤%!#&!/!¤ kontrollerene nekter å høre på meg.

/rant

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det som er så irriterende er at jeg veit at jeg hadde klart spillet lett om jeg satt med mus og tastatur. Et adventure-spill skal ikke handle om pinlig nøyaktighet med stikka. Du vet hvor du skal. Du sikter deg inn og går rett som en strek. Så plutselig skifter kameravinkelen et tidelsekund før du skal gjennomføre et hopp og resultatet er at du hopper 45 grader feil i forhold til det du hadde tenkt. Da er det ikke noe gøy. Jeg VET hvor jeg skal. Jeg VET hva jeg skal gjøre der, men disse "##¤"#¤"#¤%!#&!/!¤ kontrollerene nekter å høre på meg.

/rant

Amatør :tease:

Barbies Horse Adventure

Ååååh, det er så gøy!

Race & Ride er bedre!

Lenke til kommentar

Amatør :tease:

Jeg finnes ikke amatør skal jeg si deg. Det er Sonys utviklerteam som konspirerer mot meg. De har laget spillene på en slik finurlig måte at når de merker det er jeg som spiller så setter de opp vansklighetsgraden til "Fucking impossible!".

True story.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...