L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Melk funker til noen få ting. Til frokostblanding, mot sure oppstøt, ingrediens i bakverk/mat og til å døyve sulten når du er for trøtt til å fikse noe mat, men ikke får sove fordi du er sulten. Melk som drikke er nei-nei, med mindre man putter store mengder sjokoladepulver oppi. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Elsker når folk blir sure på meg, pga. regler i internasjonal luftfart. Faens idioter. Ofte man får lyst til å knivstikke telefonen. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 “Every atom in your body came from a star that exploded. And the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics. You are all stardust. You couldn’t be here if stars hadn’t exploded. Because the elements, the carbon, nitrogen, oxygen, iron, all the things that matter for evolution weren’t created at the beginning of time. They were created in the nuclear furnaces of stars. And the only way they could get into your body is if the stars were kind enough to explode. So forget Jesus. The stars died so you could be here today.” Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvem spør man om man vil ha en frivillig ban i et par dager? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvem spør man om man vil ha en frivillig ban i et par dager? Meg. Hvor lenge? Jeg kan gi X antall timer eller X antall hele døgn. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvem spør man om man vil ha en frivillig ban i et par dager? Meg. Hvor lenge? Jeg kan gi X antall timer eller X antall hele døgn. Vel, jeg tror jeg ombestemte meg. Jeg kom til å tenke på at det kan være nyttig å ha forumet tilgjengelig. Skal ha muntlig eksamen på torsdag. Ellers takk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Av en eller annen grunn leste jeg "frivillig barn i et par dager". 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Vel, jeg tror jeg ombestemte meg. Jeg kom til å tenke på at det kan være nyttig å ha forumet tilgjengelig. Skal ha muntlig eksamen på torsdag. Ellers takk. Den er god. Om du skulle trenge ban i fremtiden kan du rapportere deg selv eller sende en PM til en moderator. Jeg kan forresten også fikse sånn at du kan lese + sende PM-er, men ikke poste i tråder. Da bare huker jeg av en boks som tar fra deg posterettighetene. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Kom opp i Naturfag til muntlig eksamen, herlig Ferdig med tysk for godt! Endret 7. juni 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Vel, jeg tror jeg ombestemte meg. Jeg kom til å tenke på at det kan være nyttig å ha forumet tilgjengelig. Skal ha muntlig eksamen på torsdag. Ellers takk. Den er god. Om du skulle trenge ban i fremtiden kan du rapportere deg selv eller sende en PM til en moderator. Jeg kan forresten også fikse sånn at du kan lese + sende PM-er, men ikke poste i tråder. Da bare huker jeg av en boks som tar fra deg posterettighetene. Njaa. Vil ha fysikkassestanse-tråden tilgjengelig. Jeg får bare skjerpe meg og lukke ned PCen når jeg ikke bruker den. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg er ulydig og står i jeans på jobb. Iiih. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Apropo eksamener, jeg har naturfageksamen neste uke. Sliter litt med å forstå arv kapitellet. Noen nyttige sider som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg er ulydig og står i jeans på jobb. Iiih. Ulydige piker fortjener ris på rumpa! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg er ulydig og står i jeans på jobb. Iiih. Deilig, er det ikke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Also: Nå er det rett før PS3-kontrolleren min lærer seg å fly. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg er ulydig og står i jeans på jobb. Iiih. Ulydige piker fortjener ris på rumpa! Neeei knis tihi ikke gjør det daaaa Og ja, det er ekstremt deilig. Forsov meg og glemte arbeidstøy. Har heldigvis kriseskjorte i skapet på jobb. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg har som nevnt tidligere ikke arbeidstøy. Jeans og tskjorte, joggesko og briller. I like. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Seks på eksamen. Lolololol. Visste det kom til å hjelpe å gå med stor utringning. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sex på eksamen ja ... Naturfag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg