L4r5 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Eksempelvits! Two mathematicians went out for dinner.Afterwards one said: "i/8" Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvordan kan jeg tro at jeg er en hippie uten å ha innsett det? Godt observert. Mente såklart å si "jeg tror egentlig du er en hippie". Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det er nok helt andre grunner. Takk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvordan kan jeg tro at jeg er en hippie uten å ha innsett det? Godt observert. Mente såklart å si "jeg tror egentlig du er en hippie". Det stemmer nok ikke. Det er nok helt andre grunner. Takk. Y'welcome. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvordan kan jeg tro at jeg er en hippie uten å ha innsett det? Godt observert. Mente såklart å si "jeg tror egentlig du er en hippie". (jeg tror det stemmer.) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hva er dette, en konspirasjon? Jeg vet hvor du bor! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hva er dette, en konspirasjon? Jeg vet hvor du bor! Du kommer deg ikke langt. Jeg har en hippie-alarm. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Åh, det vil jeg og. Hvor skaffet du deg den? Bygget selv? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Pokker ta haukeblikket ditt. kam: Ser din hippiealarm og høyner med en velutviklet gaydar. Endret 7. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Åh, det vil jeg og. Hvor skaffet du deg den? Bygget selv? Den er selvbygd ja. Kan nok dessverre ikke avsløre hemmeligheten bak den, det vil føre til store konsekvenser for både deg og meg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Spørs om jeg får grave vollgrav i fellesområdet her, gitt. Kanskje en tale til styret kan overbevise de. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 kam: Ser din hippiealarm og høyner med en velutviklet gaydar. Damn, skulle skaffet meg en slik en også. Jeg ser for meg at homser ikke kan motstå meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) De kan i hvertfall ikke motstå meg, jeg ender opp med minst én på hver eneste fest jeg er på. Greit å ha noen å sove med uten å behøve å stresse med sex/ikke sex da. Spørs om jeg får grave vollgrav i fellesområdet her, gitt. Kanskje en tale til styret kan overbevise de. Jeg kommer til å mate krokodillene der med hasj og kaste drømmefangere og slengbukser over. Endret 7. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvor har det egentlig blitt av Snittleif? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Siste jeg vet er at han var på bowlingturnering i trøndelagen! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Tror han fikk ei bowlingkule i hodet eller noe. Det måtte jo skje før eller senere. Æsj, unsuccessful troll is unsuccessful. Jeg tar kvelden. Natta! Endret 7. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tror han fikk ei bowlingkule i hodet eller noe. Det måtte jo skje før eller senere. Jepp. Når man går og bærer på slike store, tunge baller må det tilslutt gå galt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det gikk vel ei kule varmt da... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Finner dette ganske fancy^^ http://www.youtube.com/watch?v=EZjevnnkA20&feature=related Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg