Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

L: Kødder du med meg!!! Det der er kanskje den mest episke negerdama i manns minne, hun har blomster i håret og filmen har hester som tramper i takt! Hva mer kan man ØNSKE seg? Dette er første gang jeg har savnet å kunne plusse sitt eget innlegg her, for jeg hadde plusset det herfra til helvete.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Woodstock 1969 anyone? Det hadde vært noe :yes:

Jeg lager våte flekker i klærne mine når jeg tenker på Woodstock.

Jeg visste det var fornuft i deg! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg prøver å ikke virke så fornuftig utad. En tidligere klassekamerat fortalte meg en fuktig kveld på Rhodos at grunnen til at jeg var singel var at ingen ville ha "sånne smarte jenter". Nå skal jeg gå og ta på meg rosa lipgloss og blogge om salaten jeg spiste tidligere i dag.

Lenke til kommentar

...grunnen til at jeg var singel var at ingen ville ha "sånne smarte jenter". Nå skal jeg gå og ta på meg rosa lipgloss og blogge om salaten jeg spiste tidligere i dag.

Jeg liker å tro det samme selv. Frykter imidlertid at mye av grunnen til at JEG er singel er at jeg sitter inne hver bidige kveld og f5-er Mine Innlegg...

Pluss at jeg egentlig bare klarer å dra vitser som man må ha minst R2 for å skjønne, det hjelper nok heller ikke.

Lenke til kommentar

Det er underbevisstheten din som ikke er bevisst på det enda...

inception-meme_detail_100810111708.jpg

Jeg liker å tro det samme selv. Frykter imidlertid at mye av grunnen til at JEG er singel er at jeg sitter inne hver bidige kveld og f5-er Mine Innlegg...

Pluss at jeg egentlig bare klarer å dra vitser som man må ha minst R2 for å skjønne, det hjelper nok heller ikke.

Hahaha. Amen, sis.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Eksempelvits!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...