Laughing Madcap Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hippier eier! http://www.youtube.com/watch?v=LBdeCxJmcAo Spilte bass og gitar på en oppsettning av Hair for litt over et år siden Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) L: Kødder du med meg!!! Det der er kanskje den mest episke negerdama i manns minne, hun har blomster i håret og filmen har hester som tramper i takt! Hva mer kan man ØNSKE seg? Dette er første gang jeg har savnet å kunne plusse sitt eget innlegg her, for jeg hadde plusset det herfra til helvete. Endret 6. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Woodstock 1969 anyone? Det hadde vært noe Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Er nok en kunst å samle så mye udugelige folk på en gang, ja. Her snakker vi Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Sterkt brennevin og en sånn hippie-grinder som i South Park. evt. Cartmans hippie extermination kit. @Vowels: Hvilken er det? Digger coveret, må skaffe. Endret 6. juni 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 70-tallet altså. My my my. Dere er alle for hvite... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Woodstock 1969 anyone? Det hadde vært noe Jeg lager våte flekker i klærne mine når jeg tenker på Woodstock. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 70-tallet altså. My my my. Dere er alle for hvite... Ne-hei. Eksen kalte meg Whitey McWhite... fml. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Woodstock 1969 anyone? Det hadde vært noe Jeg lager våte flekker i klærne mine når jeg tenker på Woodstock. Jeg visste det var fornuft i deg! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg prøver å ikke virke så fornuftig utad. En tidligere klassekamerat fortalte meg en fuktig kveld på Rhodos at grunnen til at jeg var singel var at ingen ville ha "sånne smarte jenter". Nå skal jeg gå og ta på meg rosa lipgloss og blogge om salaten jeg spiste tidligere i dag. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Heller hamburger enn hippie sier nå jeg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Heller hamburger enn hippie sier nå jeg. Du tror egentlig du er en hippie selv, du har bare ikke innsett det ennå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvordan kan jeg tro at jeg er en hippie uten å ha innsett det? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 ...grunnen til at jeg var singel var at ingen ville ha "sånne smarte jenter". Nå skal jeg gå og ta på meg rosa lipgloss og blogge om salaten jeg spiste tidligere i dag. Jeg liker å tro det samme selv. Frykter imidlertid at mye av grunnen til at JEG er singel er at jeg sitter inne hver bidige kveld og f5-er Mine Innlegg... Pluss at jeg egentlig bare klarer å dra vitser som man må ha minst R2 for å skjønne, det hjelper nok heller ikke. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Det er underbevisstheten din som ikke er bevisst på det enda... Jeg liker å tro det samme selv. Frykter imidlertid at mye av grunnen til at JEG er singel er at jeg sitter inne hver bidige kveld og f5-er Mine Innlegg... Pluss at jeg egentlig bare klarer å dra vitser som man må ha minst R2 for å skjønne, det hjelper nok heller ikke. Hahaha. Amen, sis. Endret 6. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg liker å tro det samme selv. Frykter imidlertid at mye av grunnen til at JEG er singel er at jeg sitter inne hver bidige kveld og f5-er Mine Innlegg... Pluss at jeg egentlig bare klarer å dra vitser som man må ha minst R2 for å skjønne, det hjelper nok heller ikke. Eksempelvits! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Åja, derfor jeg og er singel? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det er nok helt andre grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg