Fredrik Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Takk Lemon, sånnt gjør at jeg får en tåre i øyekroken Bare kvinnfolk som griner. Tudelu, people. Om 12 timer er jeg ferdig på Høgskolen i Gjøvik etter å ha presentert bachelorprosjektet. SNAKKAS! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Takk Lemon, sånnt gjør at jeg får en tåre i øyekroken Bare kvinnfolk som griner. Tudelu, people. Om 12 timer er jeg ferdig på Høgskolen i Gjøvik etter å ha presentert bachelorprosjektet. SNAKKAS! JEG GRINER IKKE Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Takk Lemon, sånnt gjør at jeg får en tåre i øyekroken Neimeeen. :') Bare kvinnfolk som griner. Pfft. Så på Deer Hunter her om dagen og grein om kapp med kjæresten til muttern. Han er mer mann enn hele forumet til sammen. Endret 6. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det ordner seg. Alt til sin tid. What's meant to be will be. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Osv. Dæven og positiv du er da! Smitt litt over på meg? Tror ikke helt på de "den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, alt til sin tid" reglene, det er heller opp til deg selv. Utvikle deg mer som person og man slipper å vente hele tiden Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det skal strengt tal ikke så mye til. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Tudelu, people. Om 12 timer er jeg ferdig på Høgskolen i Gjøvik etter å ha presentert bachelorprosjektet. SNAKKAS! Lykke til, snuppen! Og gratulerer med ungen som er på vei! Endret 6. juni 2011 av Demonfudge Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Og så var samtalen over, men det ser mer positivt ut enn tidligre ihvertfall. Bare vi ikke hadde vært så opptatte Dvs. fortsatt ingen avtale om å møtes. I wanna kiss this girl again Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg er den naturlige leder i enhver forsamling mentalpasienter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg er den naturlige leder i enhver forsamling mentalpasienter. Forsåvidt sant det også! Ble truet av en mentalpasient i går fordi jeg hadde på meg solbriller på bussen. Det var åpenbart for å skjule mine djevelske øyne sa han. Følte jeg var nær døden, han var truende. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Da du skulle hatt røde/helsorte/hvite linser på, og tatt solbrillene sakte og elegant av med et glis om munnen Endret 6. juni 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det er disco-tirsdag i dag. Oh yes. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nå blir jeg nødt til å finne fram Boney M-plata jeg har rappa av fattern. BROWN GURL IN DA RING SHALALALALA. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nå skal jeg se Twilight 3, lol. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 L.O.L. Det er to timer av livet ditt du aldri får tilbake. Jeg angrer fortsatt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nei slutt å tull! varulver, vampyrer og kjærleik. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Njaa. Så de to første med damen jeg besøkte i helgen, var ikke så værst. Tenker jeg får se treern i kveld og tenke på hun. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Trenger litt hjelp nå! Trenger en innledning på en artikkel om sosiale nettverk. Anyone? 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg vil påstå du har en stalker, Linda. Hvem er det som plusser alle dine innlegg, men ikke vil avsløre seg selv..? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Følger opp disco-tirsdag med en klassiker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg