L4r5 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Husk: 50 nei og et ja betyr ja. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvorfor må folk overdrive så jævlig? Alle får panikk og tar ut mangfoldige tusen i minibanker, og nå er alle tomme. Håper ikke det blir streik, da er jeg fucked. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Husk at "neh" betyr "Ja" på gresk. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det trenger jo nødvendigvis ikke å være en kjærestedate, eller? Kan jo også være bare noe hyggelig venner vil gjøre sammen? 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det trenger jo nødvendigvis ikke å være en kjærestedate, eller? Kan jo også være bare noe hyggelig venner vil gjøre sammen? Jepp. Som sex f.eks. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det trenger jo nødvendigvis ikke å være en kjærestedate, eller? Kan jo også være bare noe hyggelig venner vil gjøre sammen? Med tanke på at vi klina forrige gang vi møttes så tror jeg det er litt utelukket Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvorfor må folk overdrive så jævlig? Alle får panikk og tar ut mangfoldige tusen i minibanker, og nå er alle tomme. Håper ikke det blir streik, da er jeg fucked. Skulle ta ut penger i dag selv. Men det gikk ikke for de hadde problemer med linja til banken. Så jeg har nu 21,50 kr. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Man kan jo kline og fortsatt være venner? Ingen som ser på Paradise Hotell eller? 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Paradise holder jeg meg unna Men vi var ikke "venner" i utgangspunktet. Og vi har ikke noen stor felles vennekrets, så da er det all or nothing for min del tenker jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Paradise holder jeg meg unna Da er vi fler. Jeg kjenner kreften spre seg i hjernebarken min bare jeg ser reklame for det. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noen er yngre enn andre. Enten har man vært der, er der eller vil være der senere. 2 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvorfor må folk overdrive så jævlig? Alle får panikk og tar ut mangfoldige tusen i minibanker, og nå er alle tomme. Håper ikke det blir streik, da er jeg fucked. Skulle ta ut penger i dag selv. Men det gikk ikke for de hadde problemer med linja til banken. Så jeg har nu 21,50 kr. Jepp, har noe sånt selv Satser på det blir tvungen lønnsnemd bare de ytrer ordet streik. Passer svææært dårlig inn om ikke jeg får brukt kort eller får inn feriepengene den 8. Flytter fra Gjøvik den 10. og trenger bensin til å komme meg til Skien en gang før det. Sååå... Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jepp, for ung for Hangover Er det aldersgrense på den? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 ^dat x-men first class Uuu, hvordan var den? Du kommer ikke til å like den( Jakkemannen er nesten ikke med) Han hadde en gjesterolle i typ 5 sec Lenke til kommentar
DBM Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dårlig planlagt å vente til i dag Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Du kommer ikke til å like den( Jakkemannen er nesten ikke med) Han hadde en gjesterolle i typ 5 sec Boo! Jaja, James McAvoy spiller i den da. Han er jo ganske flink. Må vel se den bare for å ha sett den - men da gidder jeg ikke kaste bort en hundrings på å se den på sjinå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dårlig planlagt å vente til i dag Dårlig planlagt å streike! Skal trass-bytte bank om det skjer Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Du kommer ikke til å like den( Jakkemannen er nesten ikke med) Han hadde en gjesterolle i typ 5 sec Boo! Jaja, James McAvoy spiller i den da. Han er jo ganske flink. Må vel se den bare for å ha sett den - men da gidder jeg ikke kaste bort en hundrings på å se den på sjinå. Var verdt å bruke 100kr på imo. Men jeg er blodfan av Marvel da ^^ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Knekk et bein, multisync! Hennes, hvis hun sier nei. Jeg tror jeg brakk et bein Har ikke fått svar faktisk, da føler jeg at det blir litt på lavt nivå Edit: Eller bare at facechat skal faile på værst tenkelige tidspunkt. Endret 6. juni 2011 av multisync Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Drikker meg fin på vin! i fra melkeglass, føler meg veldig fin på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg