Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor må folk overdrive så jævlig? Alle får panikk og tar ut mangfoldige tusen i minibanker, og nå er alle tomme. Håper ikke det blir streik, da er jeg fucked.

Skulle ta ut penger i dag selv. Men det gikk ikke for de hadde problemer med linja til banken. Så jeg har nu 21,50 kr.
Lenke til kommentar

Hvorfor må folk overdrive så jævlig? Alle får panikk og tar ut mangfoldige tusen i minibanker, og nå er alle tomme. Håper ikke det blir streik, da er jeg fucked.

Skulle ta ut penger i dag selv. Men det gikk ikke for de hadde problemer med linja til banken. Så jeg har nu 21,50 kr.

Jepp, har noe sånt selv :p

Satser på det blir tvungen lønnsnemd bare de ytrer ordet streik. Passer svææært dårlig inn om ikke jeg får brukt kort eller får inn feriepengene den 8. Flytter fra Gjøvik den 10. og trenger bensin til å komme meg til Skien en gang før det. Sååå...

Lenke til kommentar

Du kommer ikke til å like den( Jakkemannen er nesten ikke med) Han hadde en gjesterolle i typ 5 sec :)

Boo! Jaja, James McAvoy spiller i den da. Han er jo ganske flink. Må vel se den bare for å ha sett den - men da gidder jeg ikke kaste bort en hundrings på å se den på sjinå.

Lenke til kommentar

Du kommer ikke til å like den( Jakkemannen er nesten ikke med) Han hadde en gjesterolle i typ 5 sec :)

Boo! Jaja, James McAvoy spiller i den da. Han er jo ganske flink. Må vel se den bare for å ha sett den - men da gidder jeg ikke kaste bort en hundrings på å se den på sjinå.

Var verdt å bruke 100kr på imo. Men jeg er blodfan av Marvel da ^^

Lenke til kommentar

Knekk et bein, multisync!

Hennes, hvis hun sier nei.

Jeg tror jeg brakk et bein :p

Har ikke fått svar faktisk, da føler jeg at det blir litt på lavt nivå :ermm:

Edit: Eller bare at facechat skal faile på værst tenkelige tidspunkt.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...