Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dæven, nå regner det sånn at jeg tror gudene tømmer badekaret sitt rett over Drammen. Det er ikke sånn lett regn, er mere en kraftig dusj.

Jepp. Jeg hadde vinduet åpent og platespilleren stående rett under. Kasta meg ut av senga og bort til spilleren som en løvinne etter en babygiraff. NatGeo burde filma det.

En platespiller tåler jo vel regn? Den snurrer jo bare rundt på ei plastskive... :p

Lenke til kommentar

40 grader på alt vanlig, undertøy og laken på 60.

Edit: Eplefe skriver innlegg, går fra pc-en, lager seg noe kveldsmat, og kommer tilbake, poster innlegget uten å oppdatere. Jeg er dritstilig.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Fy søren så sliten man blir etter flere timer med tatovering. Og enda er det minst en time før jeg får tatt av plastikken og vaska rent så jeg kan legge meg :(

Hvorfor ikke bare sove med plasten på? Bare sørg for at den sitter skikkelig, så den ikke går av og du plutselig har blekk over alt. :p

Lenke til kommentar

Whish me luck, jeg skal prøve å be ut ei jente igjen :ermm:

Lykke til! Ikke virk for desperat, ta det helt med ro og snakk vanlig. Aksepter det om hun sier nei, så øker sannsynligvis sjansen neste gang. Ta det med et smil. Skulle hun eventuelt si ja, ikke overreager. Det går sikkert bra :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spurte en gang tidligre, da sa hun at vi kunne det senere (og det er sånn typisk, yeahhh... right) og når hun nå ikek har tatt kontakt på nesten to uker så tar vi siste sjanse.

Om hun så sier nei så er det liten sjanse for at jeg treffer henne igjen uansett :p

Må bare finne en naturlig måte å få flettet det inn i samtalen.

Knekk et bein, multisync!

Hennes, hvis hun sier nei.

Naaawwww <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...