Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Satser på en spennende parasitt ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dæven, nå regner det sånn at jeg tror gudene tømmer badekaret sitt rett over Drammen. Det er ikke sånn lett regn, er mere en kraftig dusj. Jepp. Jeg hadde vinduet åpent og platespilleren stående rett under. Kasta meg ut av senga og bort til spilleren som en løvinne etter en babygiraff. NatGeo burde filma det. En platespiller tåler jo vel regn? Den snurrer jo bare rundt på ei plastskive... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) 40 grader på alt vanlig, undertøy og laken på 60. Edit: Eplefe skriver innlegg, går fra pc-en, lager seg noe kveldsmat, og kommer tilbake, poster innlegget uten å oppdatere. Jeg er dritstilig. Endret 6. juni 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Satser på en spennende parasitt ja. Du finner nok en sjelevenn der nede. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 40 grader på alt vanlig, undertøy og laken på 60. Undertøy tskjorter sokker 60 Sengetøy håndklær 95 bukser 30 eller 40 på vranga collage gensere og sånt som krymper alt for mye 30 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg kaster alt farget på 50, hvitt på 60, også har vi noe ull som jeg setter på ullprogram (30?) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tilbake fra kino. Hvilken film?= Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Vi skulle egentlig se Hangover, men ble 'Thor' eller noe lignende. Verdt å se. 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tilbake fra kino. ^dat x-men first class Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Vi skulle egentlig se Hangover, men ble 'Thor' eller noe lignende. Verdt å se. For ung for Hangover eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fy søren så sliten man blir etter flere timer med tatovering. Og enda er det minst en time før jeg får tatt av plastikken og vaska rent så jeg kan legge meg Hvorfor ikke bare sove med plasten på? Bare sørg for at den sitter skikkelig, så den ikke går av og du plutselig har blekk over alt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Eller for hangover. Pssh. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 ^dat x-men first class Uuu, hvordan var den? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 ^dat x-men first class Uuu, hvordan var den? Veldig mye bedre enn X-3 og Origins. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jepp, for ung for Hangover Haha, leit. Whish me luck, jeg skal prøve å be ut ei jente igjen Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Veldig mye bedre enn X-3 og Origins. Det skal jo ikke så mye til, dessverre. Origins redda seg kun på at den handla om Wolverine, Marvels barskeste. Knekk et bein, multisync! Hennes, hvis hun sier nei. 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Whish me luck, jeg skal prøve å be ut ei jente igjen Lykke til! Ikke virk for desperat, ta det helt med ro og snakk vanlig. Aksepter det om hun sier nei, så øker sannsynligvis sjansen neste gang. Ta det med et smil. Skulle hun eventuelt si ja, ikke overreager. Det går sikkert bra 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Spurte en gang tidligre, da sa hun at vi kunne det senere (og det er sånn typisk, yeahhh... right) og når hun nå ikek har tatt kontakt på nesten to uker så tar vi siste sjanse. Om hun så sier nei så er det liten sjanse for at jeg treffer henne igjen uansett Må bare finne en naturlig måte å få flettet det inn i samtalen. Knekk et bein, multisync! Hennes, hvis hun sier nei. Naaawwww <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg