Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 ALLE! Nå er det fritt frem for å ta på Dotten! Han sier det selv! Urk, pm-sex er vist siste mote. Renner jo inn. Har dere ikke noe bedre å bruke fritiden til (ja jeg kikker på dere L4r5, Datasmurf osv). Tenk om madammen finner det ut. Heldigvis så forblir det som skjer på Diskusjon.no på Diskusjon.no, eller hva? Always! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Urk, pm-sex er vist siste mote. Renner jo inn. Har dere ikke noe bedre å bruke fritiden til (ja jeg kikker på dere L4r5, Datasmurf osv). Tenk om madammen finner det ut. Heldigvis så forblir det som skjer på Diskusjon.no på Diskusjon.no, eller hva? Du sa jo selv at du var tagbar per pm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 La nerdevennen min Datasmurf og L4r5 være! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg benekter alt. Kan Clinton og Søviknes, så kan jeg også. Goddammit. Eller Allahdammit, som Achmed sier det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg benekter alt. Kan Clinton og Søviknes, så kan jeg også. Goddammit. Eller Allahdammit, som Achmed sier det. Betyr det at du ikke vil ha noe med sigaren min å gjøre? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Noen som vet hva dollarkursen ligger på nå? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg beveger meg ikke ned på den stien der, da må jeg med ett moderere meg selv. Har ikke tid til å bli Schizzo i kveld, det forvirrer madammen for mye. Har vært uten internett i halvannen uke, så abstinensene er å ta og føle på. Har et helt internett å lese for å bli oppdatert igjen. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg tror den er lav for tiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Noen som vet hva dollarkursen ligger på nå? ca 5,3 Jeg beveger meg ikke ned på den stien der, da må jeg med ett moderere meg selv.Jeg er så glad jeg ikke ble valgt ut som mod. Som vanlig bruker kan jeg gå mye nærmere kanten av stupet. Endret 25. februar 2008 av fredrik Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Noen som vet hva dollarkursen ligger på nå? ca 5,3 Takktakk, god natt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg er så glad jeg ikke ble valgt ut som mod. Som vanlig bruker kan jeg gå mye nærmere kanten av stupet. Som admin kan jeg flytte på stupet, så det går egentlig greit Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Som admin kan jeg flytte på stupet, så det går egentlig greit Da roper jeg ut om maktmisbruk og viser til fakede msn-logger hvor du sier at om ikke du får meg så kommer du til å banne meg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Noen som vet hva dollarkursen ligger på nå? ca 5,3 Takktakk, god natt. www.dn.no er en lett side, står rett på forsiden Alt av kurser har gått oppover i dag jo Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ja; kva skjer? Ikke mye. Byttet akkurat avatar til Edward Elrich fra Full Metal Alchemist (genial anime/manga). Eller savner dere min gamle abstrakte grønne "ting"? ;P Enn der, Underpants? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Eg drikk appelsinjus. Og forresten så har eg ein kul abstrakt ting som eg har laga etter ein tutorial då eg var heilt ny på Photoshop. Sende på PM? Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Eg drikk appelsinjus. Og forresten så har eg ein kul abstrakt ting som eg har laga etter ein tutorial då eg var heilt ny på Photoshop. Sende på PM? Go ahead! ;P Endret 25. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 "K", som fan av FMA foretrekker jeg den avataren fremfor den forrige Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har nå vært oppe siden kl. 11 i går. Så jeg begynner å føle nattesøvnen krype oppover ryggen. Birger Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Eg drikk appelsinjus. Og forresten så har eg ein kul abstrakt ting som eg har laga etter ein tutorial då eg var heilt ny på Photoshop. Sende på PM? Dele med meg også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg