Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

40 grader my ass. Prøvde det noen ganger, men følte at den ikke tok skikkelig all dritten da. Skrudde på 60 og har vært fornøyd ever since.

Altså. Hva driver du med, siden klærne dine blir så møkkete? :p

Bukser og t-skjorter er jo fin-fine og freshe etter 40 grader.

60 grader sliter veldig på klærne. Jeg forbeholder det særdeles skitne jeans, håndklær og undertøy. Til vanlig bomullstøy holder 40 grader lenge.

Jeg vasker håndklær og sengetøy på 90 grader, jeg. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Slutt'a, dere gjør meg sulten.

Jeg er supersulten nå. Rumlerumle.

Meny på bystasjonen i Bergen, Norges beste sjokoladeboller :dribble:

Genialt. Da stikker jeg til Bergen for sjokoladeboller... Og jeg som bor i Oslo... :tease:

Altså. Hva driver du med, siden klærne dine blir så møkkete? :p

Bukser og t-skjorter er jo fin-fine og freshe etter 40 grader.

Tror jeg hadde sølt ketchup på en bukse ellerno, og så forsvant det ikke. Orker ikke å stå der og bytte mellom 40 og 60 hver gang jeg skal vaske. Vasker uansett boksere og håndklær på samme temperatur, så da havner alt oppi samme vask.

Dæven, nå regner det sånn at jeg tror gudene tømmer badekaret sitt rett over Drammen. Det er ikke sånn lett regn, er mere en kraftig dusj.

Det var en gang på Nesodden, hvor det regnet så hardt at vi fikk vondt av å stå ute.

Good times.

Lenke til kommentar

Dæven, nå regner det sånn at jeg tror gudene tømmer badekaret sitt rett over Drammen. Det er ikke sånn lett regn, er mere en kraftig dusj.

Jepp. Jeg hadde vinduet åpent og platespilleren stående rett under. Kasta meg ut av senga og bort til spilleren som en løvinne etter en babygiraff. NatGeo burde filma det.

Lenke til kommentar

Regn er jo bare digg :wee:

Genialt. Da stikker jeg til Bergen for sjokoladeboller... Og jeg som bor i Oslo... :tease:

Høres ut som en god ide! :thumbup:

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Ble Sleipner ;) Kombo av interessene hester og norrøn mytologi. Kjempefornøyd, men gørsliten ;P

Liker det!

Kommer til å bli superskuffa om jeg drar til Vietnam og jeg ikke opplever en monsunstorm.

Pådra deg i såfall en sjelden tropesykdom siste dagen der, så kan jeg komme og sympatikaste vann på deg mens du ligger i fosterstilling i badekaret hjemme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...