Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tydeligvis langt mer avansert enn hva som funker for meg. 60 grader, maks sentrifugering. Farget klær i en stor klump.

Samme her, men stiller ned til 40 grader. Vasker alt sammen, også litt hvitt med farger. Men kun hvis plaggene med sterke farger har vært vasket flere ganger før, så de ikke farger over på noe annet.

Når det er sagt, jeg forstår faen meg ikke på den helvettes tørketrommelen vår. Er umulig å få den til å gå kontinuerling til klærene er helt tørr!

Lenke til kommentar

40 grader my ass. Prøvde det noen ganger, men følte at den ikke tok skikkelig all dritten da. Skrudde på 60 og har vært fornøyd ever since.

Jeg har trodd at dette sliter mer på klærne enn 40 grader. Kan være det er feil, men inntil jeg hører det motsatte, fortsetter jeg med 40 grader. ;)

Lenke til kommentar

Mulig det funker for deg, men klær i chiffon, silke, merinoull eller angora med perlebroderier osv. krever en litt annen behandling (dessverre).

Jeg har heldigvis ikke hørt om noen av disse stoffene så da fortsetter jeg med å stappe alt inn og kjøre på 40 grader :) Er stort sett jeans og t-shirts jeg vasker, og undertøy.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...