Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Høres ut som paps og bruttern. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Mjøndalen? Reiser faen meg ikke helt dit for å hente en pakke Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tydeligvis langt mer avansert enn hva som funker for meg. 60 grader, maks sentrifugering. Farget klær i en stor klump. Samme her, men stiller ned til 40 grader. Vasker alt sammen, også litt hvitt med farger. Men kun hvis plaggene med sterke farger har vært vasket flere ganger før, så de ikke farger over på noe annet. Når det er sagt, jeg forstår faen meg ikke på den helvettes tørketrommelen vår. Er umulig å få den til å gå kontinuerling til klærene er helt tørr! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 40 grader my ass. Prøvde det noen ganger, men følte at den ikke tok skikkelig all dritten da. Skrudde på 60 og har vært fornøyd ever since. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ferdig med sommerens første arbeidsdag, og da jeg kom hjem hadde min nye barberhøvel (Merkur 34c) ankommet. Winning! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Mjøndalen? Reiser faen meg ikke helt dit for å hente en pakke That's beyond our borders. You must never go there, Simba. 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 40 grader my ass. Prøvde det noen ganger, men følte at den ikke tok skikkelig all dritten da. Skrudde på 60 og har vært fornøyd ever since. Jeg har trodd at dette sliter mer på klærne enn 40 grader. Kan være det er feil, men inntil jeg hører det motsatte, fortsetter jeg med 40 grader. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg har nå vasket klær annahver uke i flere år, og har ALDRI brydd meg om farger. Det går alltid bra på 40 grader. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 60 grader sliter veldig på klærne. Jeg forbeholder det særdeles skitne jeans, håndklær og undertøy. Til vanlig bomullstøy holder 40 grader lenge. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg stoler på deg, Lemon. Diskusjon.nos offisielle husmor! Kan lage mat (og nyter det), og kan vaske klær, selv om du tydeligvis ikke er like stor fan av det, hehe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Er ikke så farlig om klær slites. Må jo kjøpe nye etterhvert. Er bare T-skjorter og slikt likevel. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Mulig det funker for deg, men klær i chiffon, silke, merinoull eller angora med perlebroderier osv. krever en litt annen behandling (dessverre). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg er ikke akkurat en moteløve, så lite med slike klær. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvaa, har du ikke gensere med paljetter påbrodert av små, vietnamesiske barnehender? Tsk, tsk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Skal kjøpe meg en og annen dress laget av barnearbeidere i Vietnam til sommeren tenker jeg. VELY CHEAP PRICE SIL! Bare tuller, kjøper seff fra en gamling. Endret 6. juni 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Mulig det funker for deg, men klær i chiffon, silke, merinoull eller angora med perlebroderier osv. krever en litt annen behandling (dessverre). Jeg har heldigvis ikke hørt om noen av disse stoffene så da fortsetter jeg med å stappe alt inn og kjøre på 40 grader Er stort sett jeans og t-shirts jeg vasker, og undertøy. Endret 6. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Hans: De kan gi deg en god pris når de slipper å utbetale lønn, veit du. Bytex: For all del. Endret 6. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 En Snickers i uka må vel holde! Makan til kravstore unger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg