Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart, det jobber ei søt jente på mitt postkontor i Drammen også. Aner ikke hva hun heter men hun er ikke Lemon. Jeg stiller meg alltid i kassa med den søteste ekspeditøren. Må vel flytte postadresse til der Lemon jobber.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ofra høyrearmen min for å kunne gå i t-skjorte og jeans på jobb. Terylensbukser med press (eller i mitt tilfelle: skjørt), polyesterskjorter og ullvest/-cardigan er drepen. Jeg hater jo allerede klesvask og stryking.

Rart, det jobber ei søt jente på mitt postkontor i Drammen også. Aner ikke hva hun heter men hun er ikke Lemon. Jeg stiller meg alltid i kassa med den søteste ekspeditøren. Må vel flytte postadresse til der Lemon jobber.

Du sogner til Strømsø, eller?

Definitivt! Brakerøya eller Mjøndalen fosho. Også har jeg begynt å jobbe smått på Bragernes óg da. Ryktet om serviceinnstillinga mi sprer seg som ild i tørre konvolutter.

Lenke til kommentar

Du hater klesvask? Kast det i vaskemaskinen og sett på? :tease:

Fargesorter, sorter etter materiale og pass på at ikke silkeundertøy eller gensere i ullmiks vaskes for hardt/lenge/varmt, husk sentrifugering/ikke sentrifugering, heng opp klær som ikke kan tromles, pass på å få med alle sokkene ut av maskinen igjen osv. STRESS.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...