Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Anonymiteten min på forumet er en lost case uansett, så here it goes: Jeg bor i Mjøndalen. Ikke døm meg for hardt, det er ikke frivillig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Stakkars, skjønner deg godt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Aldri vært i Drammen. Er det noe å se der? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Aass bryggeri og niggertown Fjell. Får vise deg rundt en gang. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Får ta med meg boomblaster, bandana og baggy bukser om vi skal til Fjell tydligvis. Blaster litt rap og shouter out til homies på Fjell. That's how Hansern rollz yo. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Og søte jenter som jobber på postkontor. Hans: Du hadde blitt SPIST på Fjell. Endret 6. juni 2011 av Lemon 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hansern, vi kjører Die Hard 3 ad-style på Fjell. Like a boss. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Og søte jenter som jobber på postkontor. What you did there, I see it. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hans: Du hadde blitt SPIST på Fjell. Trives ikke i sånne steder. Sowwy. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Joda. Jungle adventure. \o/ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Og søte jenter som jobber på postkontor. What you did there, I see it. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Drammen ass, kan ikke dra dit Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 *bilde* Jeg og vil ha uniform. Eller egentlig ikke. Deilig å ha t-skjorte og dongeri på jobb. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Rart, det jobber ei søt jente på mitt postkontor i Drammen også. Aner ikke hva hun heter men hun er ikke Lemon. Jeg stiller meg alltid i kassa med den søteste ekspeditøren. Må vel flytte postadresse til der Lemon jobber. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 *bilde* Jeg og vil ha uniform. Eller egentlig ikke. Deilig å ha t-skjorte og dongeri på jobb. Jeg og, men NAV har ikke uniformer såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg hadde ofra høyrearmen min for å kunne gå i t-skjorte og jeans på jobb. Terylensbukser med press (eller i mitt tilfelle: skjørt), polyesterskjorter og ullvest/-cardigan er drepen. Jeg hater jo allerede klesvask og stryking. Rart, det jobber ei søt jente på mitt postkontor i Drammen også. Aner ikke hva hun heter men hun er ikke Lemon. Jeg stiller meg alltid i kassa med den søteste ekspeditøren. Må vel flytte postadresse til der Lemon jobber. Du sogner til Strømsø, eller? Definitivt! Brakerøya eller Mjøndalen fosho. Også har jeg begynt å jobbe smått på Bragernes óg da. Ryktet om serviceinnstillinga mi sprer seg som ild i tørre konvolutter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Du hater klesvask? Kast det i vaskemaskinen og sett på? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg og, men NAV har ikke uniformer såvidt jeg vet. Alltid trodd det var joggebukse og crocs jeg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Du hater klesvask? Kast det i vaskemaskinen og sett på? Fargesorter, sorter etter materiale og pass på at ikke silkeundertøy eller gensere i ullmiks vaskes for hardt/lenge/varmt, husk sentrifugering/ikke sentrifugering, heng opp klær som ikke kan tromles, pass på å få med alle sokkene ut av maskinen igjen osv. STRESS. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tydeligvis langt mer avansert enn hva som funker for meg. 60 grader, maks sentrifugering. Farget klær i en stor klump. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg