Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Men... jeg har alltid ønsket å prøve det etter at jeg som seksåring ved et uhell leste ei bok som liksom var "fra virkeligheten", skrevet av en tidligere satanist om ofringer og sånn. To scener gjorde spesielt inntrykk på meg: én der han først måtte bite hodet av en levende hamster, for så å voldta ei dame, og én der han skulle straffes for et eller annet og nesten blei drukna i en stamp med blod og innvoller. ...og ifølge Hans er jeg ikke chick engang. Endret 6. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Allow me to retort. No hippies. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Lycan er chick, han har lenger hår enn deg. En gang skal jeg skamklippe en dritlang rottehale på deg Lycan. RAT TAIL MOTHERFUCKER. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Allow me to retort. No hippies. Touché. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Huff, urk. Rottehale er det verste. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Rottehale er veldig populært blant øst-europeiske unger tydeligvis. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg hadde bolleklipp da jeg var liten. Var ganske kult. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Rottehale er veldig populært blant øst-europeiske unger tydeligvis. Og norsk white trash. Så seinest her om dagen ei bleikfeit dame (jeg har lov å si det selv om jeg er både ...arisk og rund selv: det handler om holdning og stil/mangel på sådan) med to shitkidz. Hun hadde hockeysveis, ungene hadde rottehaler. Alle hadde Crocs og t-skjorter med reklame for en campingplass eller noe. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Du virker da ikke så rund. Uansett, ser det for meg. Haha! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Rottehale er praktisk. Kan bruke det som håndtak på ungen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 http://www.vg.no/sport/ski/langrenn/artikkel.php?artid=10086865 Hansern, det er nå eller aldri. Go for it! Imponer henne med dine geografi og fly-skills, og hun vil være din for evig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ikke langt fra meg det nei. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Lyc: Joda, har nok junk in the trunk, men det plager meg mindre. Tror dette er ganske representativt: Jeg vil ikke være en sånn fatgirl som tar bilder av seg selv i fugleperspektiv på nett, også blir alle sjokkert over hvordan personen egentlig ser ut. Skal jo snart på forumtreff og greier. Familien blei forøvrig observert utafor et gatekjøkken, naturligvis. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hun er ganske flott. :> Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Du ser vanvittig kjent ut. Hvor er du fra? Grr, 10sec for sent til å få merget posten. :< Endret 6. juni 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg er fra internett øhøhøh. Neida. Jeg bor rett utenfor Drammen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvilken side? Brakerøya? Solbergelva? Kan ta dette på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg