Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropos rare/morsomme ord. På Bryggen i Bergen holder Norges Sildesalgslag til. Prøv å si det tre ganger fort.

Jeg klarte ikke si det fort én gang. :(

Og apropos idiotiske mennesker. Husker dere for en stund tilbake hvor det var et NAV-kontor i Vadsø som hadde fått en prest til å komme fordi de opplevde "uro og unaturlige hendelser" i bygget?

Nå skal de visst gjøre det samme på jobben min. Jeg ble flau. Og skamfull.

Lenke til kommentar

Og apropos idiotiske mennesker. Husker dere for en stund tilbake hvor det var et NAV-kontor i Vadsø som hadde fått en prest til å komme fordi de opplevde "uro og unaturlige hendelser" i bygget?

Nå ser jeg for meg at dere er en gjeng 60årige damer som tror på alt laugh.gif

Lenke til kommentar

AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAA! PLX SI DE GJØR DET PÅ EN FRIDAG, DA VIL JEG KOMME INNOM OG FØLGE MED.

Lenke til kommentar

Hadde det enda vært så vel. Da hadde man jo i hvert fall hatt en unnskyldning for å være tilbakestående. Men i en tid hvor fastleger snakker om tidligere liv som har skyld i plager du har i dag og mennesker omtaler voldtekt som "sånt skjer når man drikker litt", burde man vel nesten ikke være overraska.

Nyhus, du kommer nok ikke inn. Adgangskontroll og sånt.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Dagens rett i Casa del L4r5:

Ovnstekt oksefilet gnidd inn med hvitløk, havsalt og pepper. Tilbehør: Pommes frittes og bernaise-saus.

Dagens rett i Casa el Hanserinho.

Ovnsbakt tapir på en seng av guarana blandet med mango. Lett gjennombanket av mine faste hender.

Tilbehør: Filadelfiakake.

Lenke til kommentar

Jeg har vært med på geite-ofring med Lycan og Vowels flere ganger. Drikker blod og feirer.

Relativt kult.

Dere drakk geiten sitt blod altså? Ikke hverandres? Fordi det hadde vært enda tøffere. Og hva gjorde dere med kjøttet? spiste dere det også? Eller lot dere det bare ligge der og råtne?

Lenke til kommentar

Dagens meny i Casa di Odalita: Spicy gulrot- og rødbetesuppe.

Godt? Oppskrift?

Jepp! Til en halv liter suppe stekte jeg en halv løk, litt grov pepper, en halv chili og et fedd hvitløk i smør i en kjele, hadde i en halv liter vann, en buljongterning og to-tre gulrøtter i små biter og lot koke til gulrøttene var møre nesten gjennom. Hadde i seks-sju skiver syltet rødbete og kanskje en halv dl av laken og kokte videre til alt var mørt. Moste med stavmikser.

Dagens meny er Peppes Pizza. Usikker på om jeg skal velge Nr. 11 eller Nr. 17. Simpel biffkjøttpizza eller avansert tacopizza?

Taco, definitivt.

Jeg har vært med på geite-ofring med Lycan og Vowels flere ganger. Drikker blod og feirer.

Relativt kult.

Kan jeg få være med neste gang?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...