Bytex Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Dyrt ja, men faen så lite vondt det gjør. Sitter jo bare og kjeder seg og venter på at de blir ferdig. Å grue seg ihjel er egentlig meningsløst. Sulten er jeg også..faen. Endret 6. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Egentlig enig, gruer meg alltid før jeg skal inn osv, men når man får satt seg og får litt bedøvelse er det ikke noe problem. Pleier også og ta med headsett/ørepropper når jeg skal inn så slipper man den grusomme lyden. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Begynner å merke at jeg bare sov 2 timer i natt ja! Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg vil gjerne at plussemafian angriper meg igjen, slik jeg igjen kommer på topp-5-listen over plusser på diskusjon.no. Tror jeg har falt litt etter høst ifjor. Hvem var på topp 5 da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Er helt i ørska selv om jeg sov 5-6 timer..sikkert bedøvelsen i kjeften som påvirker meg litt. Skal ikke på jobb før 21:30 heller så..kanskje en høneblund nå. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Nå fikk jeg endelig vite hva jeg fikk i standpunkt. Dermed kan jeg begynne å nyte ferien Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 http://www.tv2nyhetene.no/okonomi/fransk-meierigigants-plan-om-norsk-monstermelkebruk-stoppes-3509944.html Digger kommunist-Norge ass. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Digger idiot-Norge, ass. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Lo litt når jeg så dette nederst i "faktaboksen" Kilde: Norsk kvistgjengerforening Tenk så fett å være medlem i Norsk kvistgjengerforening! Møtene må jo være fantastiske. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Holdt på å le meg skakk da jeg så at det faktisk er noe som heter Norsk kvistgjengerforening, jeg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg hadde definitivt lappet til han der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Tenk så fett å være medlem i Norsk kvistgjengerforening! Møtene må jo være fantastiske. Møtene må være litt tørre. TOG DU 'AN? TØRRE, SOM I TØRR KVIST!!?! Oh lord, jeg må roe ned på vittighetene. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg vil gjerne at plussemafian angriper meg igjen, slik jeg igjen kommer på topp-5-listen over plusser på diskusjon.no. Tror jeg har falt litt etter høst ifjor. Hvem var på topp 5 da? Hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 De har vel like stor inflytelse som Supperådet vil jeg tro. http://www.youtube.com/watch?v=hMlJz7mGabk Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Vel, du har jo idiotene som tror på det og kjøper slike tjenester og. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg vil gjerne at plussemafian angriper meg igjen, slik jeg igjen kommer på topp-5-listen over plusser på diskusjon.no. Tror jeg har falt litt etter høst ifjor. Hvem var på topp 5 da? Hvem bryr seg? Du, handerrre, Slimda og jeg. 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Nå fikk jeg endelig vite hva jeg fikk i standpunkt. Dermed kan jeg begynne å nyte ferien Hva fikk du da? Fikk selv vite noen av mine for noen dager siden, er en lettelse Hvem bryr seg? Jeg gjør, er nysgjerrig. Edit: det var vel egentlig et ganske dumt spørsmål? Endret 6. juni 2011 av handerrre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Holdt på å le meg skakk da jeg så at det faktisk er noe som heter Norsk kvistgjengerforening, jeg. Apropos rare/morsomme ord. På Bryggen i Bergen holder Norges Sildesalgslag til. Prøv å si det tre ganger fort. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Mine standpunkter begynner å deise inn på Fronter. Foreløpig har jeg fått to karakterer. En var som venta, en var litt skuffende. Den som var som venta teller ikke, da jeg skal ha faget neste år også (gym) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Hvor tror dere det er mest hensiktsmessig å bytte NOK til Obama-pesos? Forex kanskje? Uten så høyt gebyr som mulig ofc. Endret 6. juni 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg