Slimda Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Kan ikke se det dessverre. Var noe forumbestefaren Geir dro frem i en diskusjon rundt plussens fremtid. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Skriver aldri noe fornuftig jeg så plusser blir det dårlig med Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg har jo nesten ingen plusser Ikke så mange innlegg heller da. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 For mye fotballfokus, og for lite sex- og bilde-posting -Linda. Det er det som er problemet. 2 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Sexposting? Kan sikkert poste et nytt bilde av meg selv hvis jeg får 20 plusser på denne 7 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Synd du er så ung for da er det ulovlig for oss å oppfordre deg til å vise hud Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Lange køer for å ta ut penger? Tok ut en tusing midt på Karl Johan i stad, ingen som var i nærheten av minibanken i det hele tatt jo. Kunne ta ut så mye jeg ville også, ingen restriksjoner. Endret 6. juni 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 There's a little girl I know you might know her too she looks so good - waa ooo she looks so cute standing next to you and i don't know what to do I want your girlfriend to be my I want your girlfriend to be my I want your girlfriend to be my girlfriend- too she's so fuckin' cute I wish that she was mine she's so fuckin' cute I'm gonna lose my mind (baby) I don't know what to do I don't know what to do maybe i could kill you I want your girlfriend to be my I want your girlfriend to be my I want your girlfriend to be my girlfriend- watch out 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Lange køer for å ta ut penger? Tok ut en tusing midt på Karl Johan i stad, ingen som var i nærheten av minibanken i det hele tatt jo. Kunne ta ut så mye jeg ville også, ingen restriksjoner. Du vet, media er godt kjent for å hause opp ting. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg stoler aldri på det jeg leser i avisene. Jeg sitter alltid og tenker "Er dette sant?". 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Stoler på alt jeg leser i aviser. Er naiv og godtroende. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 "Hei jeg skal ha ut en MILLION penger fordi det kanskje blir streik i morra, jeg" "Nnn nå har vi ei maksimumsgrense på uttak på 5000 kroner nå sånn at alle kan få ut litt" "HVA?!?!?!?!?!??!?!?!?!" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Digger når folk betaler reiser til 40.000 med cashmoney i hockeybagger jeg. Oser kriminell. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Bankstreik? Enda en grunn til å spare penger. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Driter i om det blir bankstreik er blakk uansett -.- Endret 6. juni 2011 av Petter Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Driter i om det blir bankstreik er blakk uansett -.- ^ This. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg har lyst på Playbook. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Meh, det var jo nesten nedtur hvor kjedelig rotfylling var. Merket knapt noe som helst hele tiden, og tannlegedama prata i ett sett om hva hun skulle gjøre nå og hva den og den dingsen hun putta i kjeften min er til. Kunne lett ha sovnet i stolen tror jeg. Nå er jeg lam i halve trynet og tørr i kjeften. Men hvis jeg drikker noe renner det bare ut der Endret 6. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Hoff ikke minn meg på tannlegen, trenger en tur dit om ikke alt for lenge. Dyrt er det faen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg