Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste minusen er at jeg hører døra når noen lukker ytterdøra. Og at jeg ikke kan ha åpne vinduer når jeg vil.

Positive er at jeg kan si til pizzabudet at "det er første dør til høyre". :D

Da slipper man å dra på byen for å sjekke opp folk ;)

Beklager, men jeg foretrekker mine partnere norske, hvite og kvinnelige.

Du har da muligheter for gitter osv........ Kan jo hende mindre pene hvite, norske jenter også vil ha seg litt ;)

Lenke til kommentar

Eneste minusen er at jeg hører døra når noen lukker ytterdøra. Og at jeg ikke kan ha åpne vinduer når jeg vil.

Positive er at jeg kan si til pizzabudet at "det er første dør til høyre". :D

Da slipper man å dra på byen for å sjekke opp folk ;)

Beklager, men jeg foretrekker mine partnere norske, hvite og kvinnelige.

Du har noen høyest merkverdige preferanser, Slimda.

Lenke til kommentar

Oh man, jeg hadde aldri turt å bo i første etasje i Oslo. :p

Seriøst, Oslo er jo trygt! I Spania for eksempel, så bryter de seg inn gjennom de rareste plasser viss de får muligheten!

Jo, jo. Men det er mer den angsten for fremmede mennesker som banker på rutene eller kikker inn som gjør at jeg ikke tør. Ikke nødvendigvis pga innbruddsfaren. :p

Syns det var skummelt nok da ei blond jente sto i oppgangen og banka panisk på døra mi midt på natta. :ermm:

Lenke til kommentar

Oh man, jeg hadde aldri turt å bo i første etasje i Oslo. :p

Seriøst, Oslo er jo trygt! I Spania for eksempel, så bryter de seg inn gjennom de rareste plasser viss de får muligheten!

Jo, jo. Men det er mer den angsten for fremmede mennesker som banker på rutene eller kikker inn som gjør at jeg ikke tør. Ikke nødvendigvis pga innbruddsfaren. :p

Syns det var skummelt nok da ei blond jente sto i oppgangen og banka panisk på døra mi midt på natta. :ermm:

Da foreslår jeg at du banker panisk på fra innsiden!

Lenke til kommentar

Hvordan vet man om et verb på nynorsk er et a eller e-verb?

E-verb: Verb som slutter på -te eller -de i preteritum, får endingen -er i presens.

A-verb slutter på -a i preteritum og blir -ar i presens.

Eksempel: Å hoppe blir hoppar - hoppa - har hoppa fordi man ikke kan si hoppte i preteritum.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...