Empathy Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Flyselskap-bager? Seriøst? Haha, jaja, de var jo faktisk fine da. Merker på hele kroppen at skole imorgen etter langhelg blir tungt Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Da var vi inne i siste fridagen før det bærer over til skole igjen. Akkurat nå hører jeg på Eminem - Not Afraid. Liker fyren mer enn jeg trodde. Ganske bra at han har den nest mest viste videoen på YouTube. Dessverre topper JB, aldri likt, liker eller vil like han. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Akkurat nå kjenner jeg at det er deilig å være ferdig med skole, har seinvakt i morra. Må være på jobb halv tre. <3 ...men jeg savner skole ganske mye, egentlig. Neste år blir bra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg gruer meg til å dra til tannlegen 14:15 og rohohoootfylle. Første gang. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Uuugh. Min største frykt nå som blindtarmen allerede er tatt. Flåttbitt er på tredjeplass. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Det eneste jeg kommer til å savne med skolen, er det sosiale. Alle vennene, og egentlig alle menneskene man får se og prate med hver dag. Det er helt fantastisk, og tror det vil kjennes på kroppen her og der ved enkelte tilfeller. Også disse koselige arrangementene i blandt. Reise til Tusenfryd, hyttetur, fotballcup osv. Ellers er det en pest og en plage med lekser, tentamen, eksamen, karakterer osv. Endret 5. juni 2011 av -Linda. 2 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 OMG! MEMORYTIME! Noen som husker hva spillet het? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Uuugh. Min største frykt nå som blindtarmen allerede er tatt. Flåttbitt er på tredjeplass. Hvorfor er du redd for det? Har blitt bitt av flått ihvertfall 7-8 ganger i livet Endret 5. juni 2011 av multisync Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 HVEM plussa innlegget mitt? Takk skal du ha ihvertfall 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 http://no.wikipedia.org/wiki/Borrelia Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Ble stille nå. Så mange som har lagt seg da? 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Uuugh. Min største frykt nå som blindtarmen allerede er tatt. Flåttbitt er på tredjeplass. Hvorfor er du redd for det? Har blitt bitt av flått ihvertfall 7-8 ganger i livet Fordi de sitter i huden og igler og snylter og er grusomme. De ser ut som edderkopper. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Du kan også bli sjuk pga flåttbitt.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Fy faen så veikt det er å bli syk av flåttbitt. Hadde jeg ikke turt å si til folk. Hadde sagt det var en sjelden infeksjon fra jungelen i Gabon eller Laos. Flåttbitt liksom. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Ja, de er ekstremt ekle. Men ville heller satt igler langt over flått allikevel Og ja, du kan bli syk, men sjansen er ikke veldig stor med mindre du oppdager den sent. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 HVEM plussa innlegget mitt? Takk skal du ha ihvertfall Heisann. Kjem ikkje til å sakne det faglige at all. Men det at fleire som eg er med dagleg skal flytte/pendle helvetes langt vekk er trist. :/ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Satan å morsomt det er å bruke 5 timer på en tur som vanligvis tar 3 -.- Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Heisann. Kjem ikkje til å sakne det faglige at all. Men det at fleire som eg er med dagleg skal flytte/pendle helvetes langt vekk er trist. :/ Ja, det er veldig trist. Man får nye venner da! Blir jo snart vgs på meg, skal bli spennende Men først må jeg jo komme inn! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg