Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var vi inne i siste fridagen før det bærer over til skole igjen. Akkurat nå hører jeg på Eminem - Not Afraid. Liker fyren mer enn jeg trodde. Ganske bra at han har den nest mest viste videoen på YouTube. Dessverre topper JB, aldri likt, liker eller vil like han.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg kommer til å savne med skolen, er det sosiale. Alle vennene, og egentlig alle menneskene man får se og prate med hver dag. Det er helt fantastisk, og tror det vil kjennes på kroppen her og der ved enkelte tilfeller. Også disse koselige arrangementene i blandt. Reise til Tusenfryd, hyttetur, fotballcup osv.

Ellers er det en pest og en plage med lekser, tentamen, eksamen, karakterer osv. :p

Endret av -Linda.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Uuugh. Min største frykt nå som blindtarmen allerede er tatt. Flåttbitt er på tredjeplass.

Hvorfor er du redd for det?

Har blitt bitt av flått ihvertfall 7-8 ganger i livet

Fordi de sitter i huden og igler og snylter og er grusomme. De ser ut som edderkopper.

Lenke til kommentar

Heisann.

Kjem ikkje til å sakne det faglige at all. Men det at fleire som eg er med dagleg skal flytte/pendle helvetes langt vekk er trist. :/

Ja, det er veldig trist. Man får nye venner da! Blir jo snart vgs på meg, skal bli spennende :p Men først må jeg jo komme inn!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...