Demonfudge Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Hvorfor er det ekkelt? Han ligger da i ro rett atme meg. Fordi det ikke er alle som liker å ha et dyr rundt seg når de eter. Og når du skal bo i Oslo med en bikkje så får du bare forvente litt reising frem og tilbake. Kan muligens gå greit om du får deg et bord heeelt i ytterkant. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Nå fikk jeg akkurat en e-mail fra min nåværende kontaktlærer. Vedkommende ber meg fortelle ei jente i klassen at hun skal slutte å kalle han for "udyre". auff. Blir å ligge i senga litt til ja. Ble minst en eller to GinTonics for mye i går kveld. Jeg er glad Norge ikke vant over portugal. Da hadde jeg fortsatt vært på fylla. Norge slo faktisk Portugal. Det er bare du som er så full at du ikke husker det 2 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Noen som har forslag til bra laptop-spill? Så meg nødt til å avinstallere "Mass Effect" da det lagget noe jævlig. Grafikkortet (ATI Mobility Radeon HD 4570) er ikke noe å skryte av, hvilket betyr at nye og krevende spill er utelukket. Endret 5. juni 2011 av Sidious Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Hvorfor er det ekkelt? Han ligger da i ro rett atme meg. Fordi det ikke er alle som liker å ha et dyr rundt seg når de eter. Protip: du er eitt dyr sjølv, og det er absolutt alle andre rundt deg også. Hadde helder ete nær hundar enn nær 10% av Oslos befolkning (tiggarar, skitne uteliggarar, narkomane, goths som sveittar vekk i mørke klede, OSV OSV.) 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Tenkte og påpeke akkurat dem samme! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg er fra Oslo, og jeg er alle de tingene der (tigger, skitten uteligger, narkoman og svettende goth). I approve. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Er det noen ute resturanter i Oslo som har god mat + at man kan ta med bikkje? Si han er førerhund og at du har nedsatt syn. Og selvfølgelig lek litt småblind, men ikke helt blind. EDIT: Bare spør om han kan ligge pent ved / under bordet. Gitt at han kan ligge pent, selvfølgelig. Endret 5. juni 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Hold bikkja unna kinarestauranter....sier ikke mer , lulz (Kanskje det er djevelen?) Kan det ikke vere , Frank Sinatra doede jo i aatt-og-nitti ! Endret 5. juni 2011 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Tenkte og påpeke akkurat dem samme! Hva med allergiske mennesker? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 (tiggarar, skitne uteliggarar, narkomane, goths som sveittar vekk i mørke klede, OSV OSV Finner man så mange av disse på restaurant? Jeg tror de blir avvist i døren sammen med hundene. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Vel, bikkjer har en tendens til å lukte litt mere enn mennesker inne på en restaurant gjør. Vi har hverken svette gothere, uteliggere, narkomane på restauranter så vidt jeg har sett. Og bikkjer som ligger og fiser ved et bord ER sjenanse for andre. Og ikke minst mtp allergikere. Tenk deg når det er 3-4 hunder i lokalet som begynner å bjeffe og yppe på hverandre. Alle hunder går ikke bra sammen. Endret 5. juni 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Æsj sov altfor lenge...nå har man gått glipp av både siste syden temperatur sol deilige dag pluss fordclubnorway treff med autoslalomkjøring på gardemoen... hater og sove lenge! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Protip: du er eitt dyr sjølv, og det er absolutt alle andre rundt deg også. Hadde helder ete nær hundar enn nær 10% av Oslos befolkning (tiggarar, skitne uteliggarar, narkomane, goths som sveittar vekk i mørke klede, OSV OSV.) Er jeg det? Jøsses! Altså, jeg har hatt nok av bikkjer opp gjennom årene så det gjør ikke meg noe, men det er jo mulig det er allergikere rundt deg eller folk som er redd for bikkjer. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Selv er jeg allergisk mot allergikere. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Selv er jeg redd for hunder, derfor har jeg tatt hevn i form av å spise de. Har blitt bitt av hund en gang, og spist to måltider bestående av hund. Hansern 2 - Hunder 1. Bring it on, bitches. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Selv er jeg redd for hunder, derfor har jeg tatt hevn i form av å spise de. Har blitt bitt av hund en gang, og spist to måltider bestående av hund. Hansern 2 - Hunder 1. Bring it on, bitches. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Asia min venn. Der får man alt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) I andre land er det "tabu" å spise dyr som vi spiser til daglig. Så jeg ser ikke så rart på at kinesere spiser hunder. Dette er dyr som er avlet opp til mat, akkurat som at vi avler sauer og griser og kuer til mat. Det er ikke kjæledyr. Prøver du å slakte en ku i deler av India, der kyr regnes som hellige, blir du sannsynligvis lynsjet og hengt selv. Jeg så et program på Travel Channel der 2 New zealandere var i Frankrike, og fikk tilbud om å prøve "nasjonalretten", hestekjøtt, av vertsfamilien de bodde hos noen dager. For dem var det helt grusomt at noen kunne spise de vakre hestene som de bare så på som arbeids eller kjæledyr. Og de sleit noe forferdelig med å få i seg første biten, dama begynte tilogmed å grine. Japanere syns skandinavere lukter rart fordi vi drikker så mye melk. Endret 5. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Melkdrikking har jeg lagt på hylla. Når man tenker over det er det ganske ekkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg