Zabaniya Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 er det ikke søndag i dag ? Helt korrekt. Godt at du henger med! Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Altså, hvor er denne "post som gjeste" funksjonen? Finner den ikke. :s Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Mange butikker har jo søndagsåpent nå som det er sommer. Orker ikke sitte her inne hele dagen, så tror jeg tar meg en tur "downtown" snart. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 er det ikke søndag i dag ? Helt korrekt. Godt at du henger med! Kan jæi få en schærlihet på pinne nå? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Lurte litt på om man skulle ta seg en liten tur til byen å spise senere? Kompisflokken min ligg selfølgelig fyllesyk og det som er. Blir vel bare bord for 2 til meg og Tiny <3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Altså, hvor er denne "post som gjeste" funksjonen? Finner den ikke. :s Det er en 2step prosess. Først må du klikke skjul som skal stå under navnet ditt i menyen. Når det er gjort kommer det en liten avkryssningsrute vedside av svar nå knappen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg skal bake boller, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken type boller, annet enn at det ikke skal bli skoleboller, for jeg har ikke ingredienser til skikkelig vaniljekrem. Noen forslag? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Til Bergen idag, spennende å se om jeg finner fram til Varden Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg skal bake boller, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken type boller, annet enn at det ikke skal bli skoleboller, for jeg har ikke ingredienser til skikkelig vaniljekrem. Noen forslag? Kanelboller Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Til Bergen idag, spennende å se om jeg finner fram til Varden Buss 31 fra perrong... 13? på bystasjonen, eller rett utenfor 7-11 i Olav Kyrres gate. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Til Bergen idag, spennende å se om jeg finner fram til Varden Liker at jeg har null peiling hvor Varden er/hvordan man kommer der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 auff. Blir å ligge i senga litt til ja. Ble minst en eller to GinTonics for mye i går kveld. Jeg er glad Norge ikke vant over portugal. Da hadde jeg fortsatt vært på fylla. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Er det noen ute resturanter i Oslo som har god mat + at man kan ta med bikkje? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Til Bergen idag, spennende å se om jeg finner fram til Varden Buss 31 fra perrong... 13? på bystasjonen, eller rett utenfor 7-11 i Olav Kyrres gate. Okei Takk ^^ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Ikke ta med det hund når du skal spise ute, litt ekkelt for de andre som er der Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Ikke ta med det hund når du skal spise ute, litt ekkelt for de andre som er der Enig. Jeg hater mennesker som har med seg hund eller husdyr overalt. Liker å fake allergisk reaksjon, så får de skyldfølelse. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hvorfor er det ekkelt? Han ligger da i ro rett atme meg. Hadde planer om å ta han med til Frognerparken etterpå så han kan springe litt løs med de andre hundene der. Blir litt stress å først dra ut å spise så for å sitte på T-banen 25 minutter til Stovner for å hente han + 25 minutter tilbake til byen igjen. 2 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Nei nå skrur jeg av pcen og stikker til frankrike i ei uke så talas. 24 juni kommer jeg hjem til norge også. blir digg \o Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Nei nå skrur jeg av pcen og stikker til frankrike i ei uke så talas. 24 juni kommer jeg hjem til norge også. blir digg \o Hvor i Frankrike? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Annecy. filmfestival så det blir stas. (sku bare sjekke yr så havna her igjen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg