Bytex Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Vi har en lokal flokk måker som begynner å hyle så høyt de klarer rundt 5 på natta HVER dag. Kan bruke dem som klokke, nesten.."Måkeskrik? Åja er klokka 5 alt". Tror det er noe fiskebåter som dokker til kaia lengre oppi her da. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Kim: Er det hjembyen som kaller? Nei ikke hjembyen. Blir å flytte til Bardufoss i første omgang. Alta blir jeg nok aldri å flytte til igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Jeg har flyttet 3 ganger, og hver gang hadde jeg kjøpt enda mere "skit" som måtte være med til neste sted. Nå endte jeg med en smekkfull bod og flere fulle skap i gangen med bare skit jeg aldri kommer til å dra frem likevel.. Takk og pris at jeg hadde vett til å dumpe alle 5-600 CD'ene på fyllinga første gang jeg flyttet hvertfall. Endret 4. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg har flyttet 3 ganger i løpet av det siste året.. og tror ikke jeg blir værende her mer enn et halvår kansje. Det er slitsomt og flytte. Har heldigvis ikke så mye tunge ting. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Jada, da le det stekt egg og bønner til lunch i dag. Og bytte til shorts, det er jo sinnsykt varmt Nei, er vel på tide og sette seg i bilen og pelle seg tilbake på jobb. Endret 4. juni 2011 av multisync Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Nei ikke hjembyen. Blir å flytte til Bardufoss i første omgang. Alta blir jeg nok aldri å flytte til igjen. Jeg bare undrer, hva motiverer deg til å flytte fra Oslo til Bardufoss? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg har flyttet 3 ganger i løpet av det siste året.. og tror ikke jeg blir værende her mer enn et halvår kansje. Det er slitsomt og flytte. Har heldigvis ikke så mye tunge ting. kvifor? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Nei ikke hjembyen. Blir å flytte til Bardufoss i første omgang. Alta blir jeg nok aldri å flytte til igjen. Jeg bare undrer, hva motiverer deg til å flytte fra Oslo til Bardufoss? Penger og natur Skal leie et hus der opp til 3500pr mnd. Mye bedre det enn å bo på en hybel til 7000pr mnd. Ettersom jeg ikke har jobb her i Oslo ser jeg ingen vits lengere til å bo her. Edit: Tror jeg har flyttet 35+ ganger. Jeg hadde nok passet fint som en flyttsame Endret 4. juni 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Dette er typen vær jeg ikke liker. Det er 25+ ute og jeg ble gjennomvåt av svette bare av å gå bort til butikken og handle og hjem igjen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Kjenner jeg gruer meg litt til 35-40 i Vietnam med fuktighet som gjør at jeg må skrelle av meg t-skjorten, men blir sikkert greit. Verste blir nok myggen. Får sikkert gulfeber elns. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Det er kanskje ikke særlig gøy å flytte med seg ti tonn med ting... men det er søren ikke for pyser å tilbringe en hel helg og sikkert 40km inne på Ikea for å handle alt som trengs for å fylle en leilighet, heller! Flyttet ut i januar og har mareritt om Ikea enda... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Men jeg fikk litt ut av svettingen, nå skal jeg pusle sammen gulvvifte som kosta 349,- og få herrrrrrrrrrrrlig sval vind i trynet resten av sommeren. Når jeg dro frem den gamle vifta fra skapet i går, smalt 2 sikringer i sikringsskapet Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Aff... Jeg bør gå ut og sitte i finværet, men jeg hater det jo. Blir svett og klam og varm. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Men jeg fikk litt ut av svettingen, nå skal jeg pusle sammen gulvvifte som kosta 349,- og få herrrrrrrrrrrrlig sval vind i trynet resten av sommeren. HVOR er dette? Vurderer å finne fram vifteovnen her... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Elkjøp, drammen. No sweat Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Stikker på butikken å kjøper litt tonic samt limes og mint hvis de har. Blir G&T og Mojito-extravaganza i kveld, så best å være forberedt til de andre kommer. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Det er kanskje ikke særlig gøy å flytte med seg ti tonn med ting... men det er søren ikke for pyser å tilbringe en hel helg og sikkert 40km inne på Ikea for å handle alt som trengs for å fylle en leilighet, heller! Flyttet ut i januar og har mareritt om Ikea enda... Mareritt om Ikea? Jeg har våte drømmer om den nye Ikeaen som skal komme i Åsane. Siste ryktet jeg hørte var at den skulle begynne åpningen sin i desember, og det var sekundet før det gikk for meg av ren spenning. 8D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 De kjipe svenske kjøttbollene er ikke mye å bli kåt av, hvertfall..konsistens som sprettballer og smaker nesten ingenting. Men de har jævlig god dessert der. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg tar på meg selv mens jeg surfer på nettsidene til IKEA. 4 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 IKEAs daimkake er paradis for mine smaksløker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg