Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har flyttet 3 ganger, og hver gang hadde jeg kjøpt enda mere "skit" som måtte være med til neste sted. Nå endte jeg med en smekkfull bod og flere fulle skap i gangen med bare skit jeg aldri kommer til å dra frem likevel..

Takk og pris at jeg hadde vett til å dumpe alle 5-600 CD'ene på fyllinga første gang jeg flyttet hvertfall.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har flyttet 3 ganger i løpet av det siste året.. og tror ikke jeg blir værende her mer enn et halvår kansje. :ermm: Det er slitsomt og flytte.

Har heldigvis ikke så mye tunge ting.

Lenke til kommentar

Nei ikke hjembyen. Blir å flytte til Bardufoss i første omgang.

Alta blir jeg nok aldri å flytte til igjen.

Jeg bare undrer, hva motiverer deg til å flytte fra Oslo til Bardufoss?

Penger og natur :) Skal leie et hus der opp til 3500pr mnd. Mye bedre det enn å bo på en hybel til 7000pr mnd. Ettersom jeg ikke har jobb her i Oslo ser jeg ingen vits lengere til å bo her.

Edit: Tror jeg har flyttet 35+ ganger. Jeg hadde nok passet fint som en flyttsame :p

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Det er kanskje ikke særlig gøy å flytte med seg ti tonn med ting... men det er søren ikke for pyser å tilbringe en hel helg og sikkert 40km inne på Ikea for å handle alt som trengs for å fylle en leilighet, heller! Flyttet ut i januar og har mareritt om Ikea enda...

Mareritt om Ikea? Jeg har våte drømmer om den nye Ikeaen som skal komme i Åsane. Siste ryktet jeg hørte var at den skulle begynne åpningen sin i desember, og det var sekundet før det gikk for meg av ren spenning. 8D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...