Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 80-talls generasjonen er best,fuck the rest! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg hater å ringe sjefen å si at jeg er syk. Det er så forbanna skummelt! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Slipper heldigvis det problemet siden jeg er min egen sjef Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Heldig! Sjefen min er meget sær, vet aldri hvilket humør han er i. Heldigvis ringte mobilen hans mens vi snakket på telefonen, så ble bare et kjapt "ok, hadet!" Sitter forsovidt fremdeles med en uggen følelse i magen.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Heldig! Sjefen min er meget sær, vet aldri hvilket humør han er i. Heldigvis ringte mobilen hans mens vi snakket på telefonen, så ble bare et kjapt "ok, hadet!" Sitter forsovidt fremdeles med en uggen følelse i magen.. Og hvor er det du jobber ? Madam Mim? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Heldig! Sjefen min er meget sær, vet aldri hvilket humør han er i. Heldigvis ringte mobilen hans mens vi snakket på telefonen, så ble bare et kjapt "ok, hadet!" Sitter forsovidt fremdeles med en uggen følelse i magen.. Og hvor er det du jobber ? Madam Mim? Hadde du kommet innom hvis jeg jobbet på Madam Mim? Men nei, jobber på McDonalds. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Har hatt det på akkurat samme måte, noe som resulterte i at jeg pleide og jobbe når jeg var sjuk. Aldri mer. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Kommer heller ikke innom McDonalds Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Har hatt det på akkurat samme måte, noe som resulterte i at jeg pleide og jobbe når jeg var sjuk. Aldri mer. Gjorde det sist, da ble jeg sendt hjem. Men er restaurantsjefen som er skiftleder nå, så du må være nær døden for å bli sendt hjem av han. Derfor kjenner ikke jeg helt at jeg gidder å prøve. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Kald pizza gjør seg ypperlig til frokost. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Man må vel krype opp fra bingen å starte med litt husarbeid, er hardt å være husfar. Skal starte med litt sortering i kveld å kaste halvparten av alt jeg eier og har Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Heisann og god ettermiddag, godtfolk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Fy faen i svarte helvete som jeg hater naboen og hans sirkelsag. Han har (no kidding) stått med den siden klokken 10 i dag, rett utenfor vinduet mitt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Visst det er noen i Oslo området som trenger diverse ting så ta kontakt. Bilsub + 2 Forsterkere, Boomblaster, div Kjøkken utstyr, Tv bord, God stolen til far, kult glassbord, Pynteting +++ Alt gies bort til førstemann som hente Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Dammit, hvorfor bor jeg aldri i oslo? Jeg elsker kjøkkenutstyr. Jeg gleder meg til jeg en dag har stort kjøkken og en egen bod til kjøkkenutstyr. Man kan ikke ha for mye. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Litt synd å måtte kvitte seg med alt, men blir ikke lønnsomt med flyttebil oppover så da gies det bort med tungt hjerte Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Like greit, ingenting er kjipere enn å ha masse greier man ikke vet hvor skal være i ny leilighet. Stappe bod og skap full av drit som aldri kommer ut igjen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Fy faen i svarte helvete som jeg hater naboen og hans sirkelsag. Han har (no kidding) stått med den siden klokken 10 i dag, rett utenfor vinduet mitt. Komme deg i seng til skapelig tid da istedefor å ligge i ditt eget skitvann med vin/øl og se dvd'er, så hadde du vært oppe lenge før ti Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Det er uaktuelt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Kim: Er det hjembyen som kaller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg