Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvorfor ikke bare spise en kebab fra kebabvogna på Sandvika Stasjon? Sikker på at de får kjøttet sitt i hockeybagger og henter vann fra fontenen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg har aldri blitt dårlig av kebab, jeg. Men så har jeg sikkert en bakteriekultur fra helvete siden jeg var en unge hvis hygienebegrep strakk seg til å ikke aktivt slikke på dørhåndtak. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg har aldri blitt dårlig av kebab, jeg. Men så har jeg sikkert en bakteriekultur fra helvete siden jeg var en unge hvis hygienebegrep strakk seg til å ikke aktivt slikke på dørhåndtak. Hvordan kan man passivt slikke et dørhåndtak? Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg har aldri blitt dårlig av kebab, jeg. Men så har jeg sikkert en bakteriekultur fra helvete siden jeg var en unge hvis hygienebegrep strakk seg til å ikke aktivt slikke på dørhåndtak. Hvordan kan man passivt slikke et dørhåndtak? Slikke fingrene til noen som har tatt på et dørhåndtak. 1 Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Gir for mye kebab bakrus akkurat som alkohol? Syntes jeg leste om det Endret 3. juni 2011 av Adogg Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Beklager! Formulerte meg feil. Tydeligvis skal det å spise fettete mat i helgen gi deg samme følelsen av bakrus som alkohol gir Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Aldri vært borti. Har du noen kilder? Referanser? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Snakker du av erfaring eller? Jeg har nå aldri fått fettnerver og hodepine av fet mat :!: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hmm, mener å ha lest det der et sted, jeg óg. Sære greier. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Kan jo få vondt i toeren av kebab da Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Aldri vært borti. Har du noen kilder? Referanser? VG Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det er ikke snakk om bare ett måltid. Heller ikke påvist for mennesker. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 www.onemorelevel.com/game/multitask Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Oh the horror. Jeg må egentlig på do, men tør ikke gå fordi den er rett ved siden av rommet til fattern og jeg er SIKKER på at jeg hørte en lav stønnelyd derfra før jeg kjørte opp volumet på musikken. Ørene mine blør, men det er verdt det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Du har vel en tomflaske på lur.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Tror ikke det der er like lett for oss jenter, sånn uten å ha prøvd det. Ser bare for meg at det fort blir sølete. Nyforelskede foreldre, altså. My oh my. Først var det muttern og kjæresten, så går sørenmeg fattern hen og får seg dame, han og. Ikke at jeg ikke er glad på deres vegne, altså. Tanken på at de... holder på er bare så sær. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Bruk trakt, problem solved. Cash or credit? I do not accept cheque. Endret 4. juni 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg HATER bankremisser/sjekker. Herregud så mye stress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg