Pubé Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Selvsagt. Sterkere muskler i beina. Seriøst, bryr du deg om sånt? Damene ser ikke på hvor store bein du har, det er store guns de er ute etter. Biceps som teller lol'd hard. Det er Slimda vi snakker om, hvordan kan du ta det der seriøst? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det er nok fordi du har fiskeboller. Det blir nok lettere når de er så store som mine. Du presser ikke deg selv hard nok! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Coa har store guns. Johnny Bravo-style. Damn right. To dager intens trening har gitt resultater langt utover det jeg forventet. Ser nesten ut som Greg Valentino. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Seriøst, bryr du deg om sånt? Damene ser ikke på hvor store bein du har, det er store guns de er ute etter. Biceps som teller lol. 4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Trodde nå at visst hadde store guns så var man velutstyrt nedentil Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hva gjør man med venner som hopper fra jente til jente på fest? Dusten ødelegger for alle oss andre Og jeg er sinnsykt solbrent. Gikk tur på fjellet i går, og det blåste og var så kalt at jeg hadde på både genser og jakke. I dag derimot gikk jeg i t-skjorte, men fikk aldri smurt meg med solkrem. 5km på høyfjellet i solsteika = et stk rød Multisync! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Hva gjør man med venner som hopper fra jente til jente på fest? Betong, bøtte, søvn, fisk, oslofjord. Evt. være mer interessant. Endret 3. juni 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Hva gjør man med venner som hopper fra jente til jente på fest? Betong, bøtte, søvn, fisk, oslofjord. Evt. være mer interessant. Vel, første er fristende. Prøvde å si det til han at han gjerne kunne drite i å ødelegge for alle oss andre og heller konsentrere seg om en eller to. Sjansene for han også er mye større hvis vi andre spiller på lag med han. Skjønner ikke en gang at jentene tolererer det, han er sinnsykt innpåsliten Og du har helt rett, jeg er ikke interresant nok Om jeg hadde vært det, så hjelper ikke det mye når han setter seg imellom deg og jenta eller på fanget ditt og er total kockblock. "dere får jo bare gjøre som meg da... " var svaret hans /rant Endret 3. juni 2011 av multisync Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Kanskje du bør lære av det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 her er eksamensoppgava mi jeg lagde denne uka om noen bryr seg Jeg blir inspirert av deg, det skal du ha! Utrolig stilig! takk Da sitter man her...mutters alene. Uvant. :| Shikaru: Stilig! Tar det lang tid å produsere en sånn snutt? Takk ja. den tok 3/4ish arbeidsdager å lage, men det kommer helt ann på hvordan type scene man får osv siden enkelte scener tar mye lengre tid fordi di er veldig vanskelige. litt seint svar men jeg var hos no venner også blei det en rullekebab på veien hjem Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Kanskje du bør lære av det. Hva kan jeg lære av det? Hvis du har noe godt svar så kan det jo være at jeg faktisk gjør det Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Vel, klarer du ikke få oppmerksomheten deres er det ikke fordi han er i veien. Det kan du lære av. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 No shit, men han hjelper ikke akkurat. Den ene gangen han ikke var med gikk det jo faktisk ganske bra Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det er lite konkret jeg kan si. Selvtillit har alltid vært til stede hos meg, men jeg har aldri datet ELLER prøvd å plukke opp folk. Hva som har skjedd utenom, vel, det er en annen historie, men faktum er at du drukner. Det er ikke på grunn av han, men deg selv. You were born a winner. You were the fastest sperm. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Bare vær überkönig hele tiden. Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Imorgen skal jeg tømme meg skikkelig Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Inntatt lakserende midler? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg er mer königin hele tida, jeg. Funker fett, det óg. Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Inntatt lakserende midler? Yess. Håper jeg ikke vekker de andre på morgen. Det hadde tatt seg ut. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg