L4r5 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Bare se her:Hyvä Suomi. Yksi kakse kolme. Ei saa peittää. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Skal lage en tidslinje om de viktigste tinga som har skjedd i historien.. Noen tips? På samtlige kontinenter? Det høres ut som et nokså omfattende prosjekt, uansett. Hva er anledningen? Har en innlevering som jeg har utsatt lenge.. Fått et par meldinger på mobilen av læreren og ho er ikkje blid akkurat Skal bare skrive 5-10 viktige ting som har skjedd i verdenshistorien og ta med noen bilder:) Må levere før midnatt Endret 3. juni 2011 av korehoret Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Tidsline: - carecarecarecarecarecare - Jeg blir født - flawless victory. Done. Du glemte; "Lycantrophe og Mchansern møtes" - Meeting of the Gods. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Mchansern: Det får en si. Imponerende. Da er det bare å helle nedpå, så snakker du snart flytende finsk. Selv foretrekker jeg øl, men det har jeg ikke tilgang til nå, og jeg føler heller ikke for å sitte her alene og lepje mjød. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Meeting of the gods, clash of the titans. This man speaks pure wisdom. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Har en innlevering som jeg har utsatt lenge.. Fått et par meldinger på mobilen av læreren og ho er ikkje blid akkurat Skal bare skrive 5-10 viktige ting som har skjedd i verdenshistorien og ta med noen bilder:) Må levere før midnatt Forslag: Hold deg i Europa, også nevner du andre deler av verden i de tilfellene de er involverte i et vannskille i historisk sammenheng. Bestem deg for en kronologisk ramme også. Hvis du tenker godt etter, burde du utmerket godt klare å finne 5-7 "ting" som har preget historien, innenfor de rammene du setter. Endret 3. juni 2011 av Zealuu 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Bare se her:Hyvä Suomi. Yksi kakse kolme. Ei saa peittää. Haha, må ikke tildekkes Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hva skjer med at ingen - INGEN - gidder å bli med på fuckings Evolution/ Sensation Black/ Dance Valley HØRES JO SÅ AWESOME UT!! Vurderer nesten å dra alene nå, men meeehhh.... Når man er ferdig med eksamen så feirer man jo FØR man begynner å forberede seg til neste, am I right? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hva skjer med at ingen - INGEN - gidder å bli med på fuckings Evolution/ Sensation Black/ Dance Valley HØRES JO SÅ AWESOME UT!! Vurderer nesten å dra alene nå, men meeehhh.... Når man er ferdig med eksamen så feirer man jo FØR man begynner å forberede seg til neste, am I right? SENSATION BLACK, ja takk! Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Har en innlevering som jeg har utsatt lenge.. Fått et par meldinger på mobilen av læreren og ho er ikkje blid akkurat Skal bare skrive 5-10 viktige ting som har skjedd i verdenshistorien og ta med noen bilder:) Må levere før midnatt Forslag: Hold deg i Europa, også nevner du andre deler av verden i de tilfellene de er involverte i et vannskille i historisk sammenheng. Bestem deg for en kronologisk ramme også. Hvis du tenker godt etter, burde du utmerket godt klare å finne 5-7 "ting" som har preget historien, innenfor de rammene du setter. Har klart det brukbart nå... Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 SENSATION BLACK, ja takk! that's what I said! Men sitter altså i stedet hjemme med en dårlig komedie og foreldrene mine på besøk..... Kos det altså, men Sensation Black Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Meldinger fra en streng lærer en fredagskveld? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hva skjer med at ingen - INGEN - gidder å bli med på fuckings Evolution/ Sensation Black/ Dance Valley HØRES JO SÅ AWESOME UT!! Vurderer nesten å dra alene nå, men meeehhh.... Når man er ferdig med eksamen så feirer man jo FØR man begynner å forberede seg til neste, am I right? Sensation Black i Norge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Bææ http://www.youtube.com/watch?v=WQO-aOdJLiw&feature=mfu_in_order&list=UL Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Bææ mfu_in_order&list Haha, den er fun Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Funfact, visste dere at Thai Airways sine flyvninger mellom Bangkok og Skandinavien ansees som de verste i deres rutenett av kabinpersonalet pga. skandinavene? Og at de må fylle opp 25% mer drikke der enn på tilsvarende lange ruter, pga. tørste skandinavere som skal på sexturist-tur. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Funfact, visste dere at Thai Airways sine flyvninger mellom Bangkok og Skandinavien ansees som de verste i deres rutenett av kabinpersonalet pga. skandinavene? Og at de må fylle opp 25% mer drikke der enn på tilsvarende lange ruter, pga. tørste skandinavere som skal på sexturist-tur. Trodde thai turer ofte var familieturer, sånn btw: på de andre turene de har med tilsvarende lengde, så er det jo bare narkotikasmuglere! Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Sensation Black i Norge? Pics cuz it happened. http://www.rickscafe.no/bildebase/DIverse/posterweb_1.jpg Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Så lenge de tjener på spritsalg ser jeg ingen grunn til å klage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg