Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) @Bytex: Tror hun stortrives med det. Wait, shit. OH HI GUSY. Øl og black metal går sjelden galt. Endret 3. juni 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg har planer om å bli sjarmerende wasted alene på portvin i kveld. Jeg er, med hvitvin, med deg i ånden. Yay! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg satt inne til 16, gikk så ut og bestemte meg for å trø rundt i skogen rundt byen..Det var JÆVLIG varmt og klamt. Men utrolig godt. Jeg har vært inne siden tirsdag, men bestemte meg for at jeg måtte på butikken en tur. Det var klamt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Action i stua! Blåste to sikringer på samme kurs når jeg slo på bordvifta som har ligget i et skap siden ifjor sommer. POFF så ble det mørkt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hva er det som feiler folk som har latter etter absolutt faens ALT de sier! OMG! Æ blir fette gal! Sånn jævla påtvunget latter hele veien også når noen andre sier noe som kan så vidt hintes til å være morsomt *trø stille ut* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det beste er å holde seg vekk fra folk så ofte man kan, b-real. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hva er det som feiler folk som har latter etter absolutt faens ALT de sier! OMG! Æ blir fette gal! Sånn jævla påtvunget latter hele veien også når noen andre sier noe som kan så vidt hintes til å være morsomt Vi har en sånn nabo, vi. Det er så SYKT plagsomt. Muttern har alltid tenkt at hun skulle bo i huset vårt også når hun var gammel, men nå begynner hun nå revurdere det fordi hun ikke orker det jævla bråket hele tida. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Morsomt å se på Cops, en kar som ble stoppa for vinglete kjøring prøver å late som han ikke vet hvorfor han ble stoppa, når han holder på å ramle forover hver gang de snakker til ham. Eller en gubbe i en crack-gate, der de fant en god klump i bukselomma hans. Og han sier det ikke er hans, han kjøpte nemlig den buksa for 30 minutter siden i en butikk nedi gata (vet ikke navnet), så det må være noe som lå der fra før... Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Skal lage en tidslinje om de viktigste tinga som har skjedd i historien.. Noen tips? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 her er eksamensoppgava mi jeg lagde denne uka om noen bryr seg http://vimeo.com/24610696 Jeg blir inspirert av deg, det skal du ha! Utrolig stilig! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Da sitter man her...mutters alene. Uvant. :| Shikaru: Stilig! Tar det lang tid å produsere en sånn snutt? Endret 3. juni 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Da sitter man her...mutters alene. Uvant. :| Man er aldri alene i Finland. Fins alltid en venn i nærheten. Han heter Koskenkorva. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Skal lage en tidslinje om de viktigste tinga som har skjedd i historien.. Noen tips? År 6500 f.kr.:Jarmo fødes i finsk hule. Han kryper ut og finner straks opp skriftspråket. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Tidsline: - carecarecarecarecarecare - Jeg blir født - flawless victory. Done. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det beste er å holde seg vekk fra folk så ofte man kan, b-real. I know,var godt i gang og satte meg godt tilrigget i stuen og spilte L.A. Noir og så kom det en invasjon av folk og skulle tydelig ha fest. Not in tha mood today. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Da sitter man her...mutters alene. Uvant. :| Man er aldri alene i Finland. Fins alltid en venn i nærheten. Han heter Koskenkorva. Haha. Du er ikke litt fordomsfull, du? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Da sitter man her...mutters alene. Uvant. :| Man er aldri alene i Finland. Fins alltid en venn i nærheten. Han heter Koskenkorva. Haha. Du er ikke litt fordomsfull, du? Jeg snakker av erfaring. Hadde min første fyll på Kosken, vi har vært bestevenner siden. Snakker tilogmed finsk pågrunn av han. Bare se her: Hyvä Suomi. Yksi kakse kolme. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Skal lage en tidslinje om de viktigste tinga som har skjedd i historien.. Noen tips? På samtlige kontinenter? Det høres ut som et nokså omfattende prosjekt, uansett. Hva er anledningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg