Ballus Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Føttene mine føles ut som noen har slått på dem i flere timer... ... Men det er også litt godt... Har jo jogget i 20-30 minutter i Oslo med mine barfottsko! Var det gøy? Var det win? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Jeg fikk vikarjobb på Nycomed Pharma, uten å vite en eneste ting om medisinproduksjon. Først som operatør på pakkelinjene, etterhvert i pulveravdelingen der jeg lager forskjellige blandinger til tabletter og tjener 430k brutto i året som fast ansatt. Endret 3. juni 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hver eneste gang jeg leser en artikkel på en nettavis må jeg lese kommentarer. Hver eneste gang blir jeg like flau. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Er som de beste periodene her. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Fy søren. Morsan, altså. Sneaky dame. "Hei Oda, du er sikkert sliten etter jobb... Jeg kan plukke deg opp, så kan vi gå ut og spise før jeg kjører deg hjem? :-)" "omg srsly JAAA :''''DDD" "Vi kan spise på den derre kinesiske som har byens beste pekingsuppe... som tilfeldigvis befinner seg ved det største kjøpesenteret... trololol" ...jeg er hjemme tre og en halv time etter at jeg stengte fordi muttern lurte meg med på snikshopping. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 3 Bruker(e) leser dette emnet 2 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere Jarmo, Lemon Hei Lemon Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hei Jarmo! Har du en fin fredag? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Perkele Jarmo! Jeg er da også her. Ligger enda i badekaret riktignok, og har rikelig med alko igjen, så ingen planer om å flytte på meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg har planer om å bli sjarmerende wasted alene på portvin i kveld. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Er det ikke ekkelt å være våt hele tiden? Også blir vannet kaldere og kaldere? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Er det ikke ekkelt å være våt hele tiden? Også blir vannet kaldere og kaldere? Fyller på litt når det blir kaldt, og nei jeg synes det er koselig. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Uten å høres grisete ut: Jeg hadde vært våt dagen lang hvis jeg hadde kunnet. Kunne lett bodd i et badekar hvis jeg hadde hjemmekontor. Lenke til kommentar
9090 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Kjæresten min er verdens beste gutt, søtest og kjekkeste Jeg er så utrolig forelsket, vil bare dele det med dere Håper alle har hatt en strålende dag! Endret 3. juni 2011 av Millattack 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Det var mange smilyer Relativt kjip dag egentlig, Savner alle dere i Hamar Endret 3. juni 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg har planer om å bli sjarmerende wasted alene på portvin i kveld. Jeg er, med hvitvin, med deg i ånden. Lenke til kommentar
9090 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Koser meg masse med han, Lemon Han sov over her i natt, det var utrolig koselig. Hadde fem måneders dag i går og. Kom Tilbake til Hamar en tur da, Knut? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg satt inne til 16, gikk så ut og bestemte meg for å trø rundt i skogen rundt byen..Det var JÆVLIG varmt og klamt. Men utrolig godt. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Fyfaen for en brøleape vaskemaskina våres har blitt. Tok en dusj nå nettopp etter en joggetur og måtte gjømme meg inni håndkleet fordi veggene begynte å riste. Har aldri hørt noe bråke så mye før, jeg måtte avslutte dusjinga for tidlig fordi jeg ble redd for livet mitt. Apropos joggetur, noen som har en billig respirator eller oksygenmaske til salgs? Aldri vært så tungt å jogge før, sykdomsperioder ruinerer kroppen min. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Awww, du er best, Milla. Knut kommer den 10. tror jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg