Gjest medlem-1432 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Sheldon cooper? nei? du ombestemte deg? Tar det som du er litt matte smart. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Holdt på å skrive "i forhold til deg", men sparer OH SNAP-faktoren til neste gang. Jeg håper jeg er det, men jeg kan på rappen nevnte 50stk som er bedre enn meg. Allikevel, det å ha mer mattekunnskaper enn den jevne nordmann er ingen kunst. Takk skal du ha, bedritne arbeiderpartiskole! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ojojoj...et par timer i skogen gjør underverker for sjelen, gitt. Og få svetta av et par kilo. Satans varmt, bra det var skygge i skauen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Trodde virkelig du skulle spare deg for slike kommentarer når jeg bare var snill. Så du vet det, har jeg halveis fullført R matte. Fullførte ikke pga stryk, men andre grunner. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Nav er noen forbanna tullinger, jeg ble og innkalt på et slikt møte men jeg ga faen i og møte opp. Jævla nav. Blir amper av og tenke på dem. Er det veldig viktig at eg møter opp tror du? Endret 3. juni 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 her er eksamensoppgava mi jeg lagde denne uka om noen bryr seg http://vimeo.com/24610696 Ser bra ut Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Føttene mine føles ut som noen har slått på dem i flere timer... ... Men det er også litt godt... Har jo jogget i 20-30 minutter i Oslo med mine barfottsko! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Er det veldig viktig at eg møter opp tror du? Jeg tror ikke det er så viktig. Jeg fikk en tlf en stund etter at møtet skulle ha vært og da ble jeg bare spurt om hvorfor jeg ikke møtte opp, og at alle måtte møte opp. Og etter det har jeg ikke hørt noe mer om det møtet. (foreløpig hvertfall) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg fikk også kjeft for å ikke ha møtt opp, da jeg tydeligvis tok plassen til noen andre som trengte, men når jeg sa at jeg hadde fått meg jobb isteden, så ble hun glad. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Poenget med sånne kurs er å få dere ut i arbeidslivet igjen, ikke bare sitte foran PC'n og råtne og heve trygd. Trygda mister du også hvis du ikke viser noe interesse for å få jobb. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Er påvei inn i systemet til NAV nå (woho) Og for å få dagpenger måtte eg sende inn en drøss med papirer, inkl arbeidsavtale. Denne skrev eg under på i 07 da eg begynte i jobbe som eg har hatt frem til nå. Men nå får eg brev tilbake fra NAV om at arbeidsavtalen eg sendte er fra 07,(ja det vet eg) og eg bes om å sende GJELDENDE arbeidsavtale. JA MEN FOR FAEN, det er jo denne fra 07 som har vært gjeldende helt frem til nå når eg fikk sparken pga nedbemanning... er de fra NAV korka? Poenget med sånne kurs er å få dere ut i arbeidslivet igjen, ikke bare sitte foran PC'n og råtne og heve trygd. Trygda mister du også hvis du ikke viser noe interesse for å få jobb. Eg har da gjort det eg har blitt bedt om sålangt, mer enn eg kan si om NAV Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ehehe. I forhold til? De fleste, antagelig, men på langt nær alle. Srsly, tho, det kommer an på hvem du sammenligner meg med. Idd. Var så trist i fjor fordi jeg følte meg så gjennomsnittlig på skolen. Så begynte jeg helt random på frisørskole, kom i en helt ny random klasse, og innså at det ikke er så aller verst å være gjennomsnittlig likevel, når man er det i R2 og Fys2 Matte er moro! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Poenget med sånne kurs er å få dere ut i arbeidslivet igjen, ikke bare sitte foran PC'n og råtne og heve trygd. Trygda mister du også hvis du ikke viser noe interesse for å få jobb. Jepp, men det trengte jeg ikke da jeg fikk jobb Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Legger meg i badekaret med en flaske rødvin og en hel usett sesong av HIMYM. Livin the life. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7659228 Kunne ez solgt ene nyren min jeg også. Trenger jo bare en. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ja eg som er jobbsøkende kan jo si at eg vil jobbe i NAV Så har eg fått brev om veiledningsmøte, er det liksom flere jobbsøkende som skal der, eller er det bare eg liksom ? Da jeg var på det var det flere. Litt for å informere om muligheter og sånt, tror jeg. Hadde også et møte hvor de bestemte at alle som ikke hadde noe annet konkeret forslag til kurs som startet snarest skulle begynne på jobbsøkerkurs. Det sugde. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Jeg fikk fastjobben jeg har hatt i 8 år nå etter et sånt jobbsøkekurs. Det var en kar fra Adecco med på slutten som snakket om dem, og sa han hadde en jobb lokalt, og alle som ville kunne bare komme til ham etter møtet. 3 av 20 folk gikk til ham, og alle tre fikk jobb samme dag. De andre surmulet seg ut for å heve mere trygd på ræva hjemme og si "nav suger fyfaen ass jeg måtte GJØRE noe i dag. Midt i ELLEN ass fyfaen!" Endret 3. juni 2011 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg fikk også jobb mot slutten av kurset. Men det var gjennom egne kontakter og ikke NAV sine. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvilken jobb var det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg