Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Trodde virkelig du skulle spare deg for slike kommentarer når jeg bare var snill. :(

 

Så du vet det, har jeg halveis fullført R matte. Fullførte ikke pga stryk, men andre grunner.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

 

Er det veldig viktig at eg møter opp tror du?

 

Jeg tror ikke det er så viktig. Jeg fikk en tlf en stund etter at møtet skulle ha vært og da ble jeg bare spurt om hvorfor jeg ikke møtte opp, og at alle måtte møte opp. Og etter det har jeg ikke hørt noe mer om det møtet. (foreløpig hvertfall)

Lenke til kommentar

 

 

Er påvei inn i systemet til NAV nå (woho) Og for å få dagpenger måtte eg sende inn en drøss med papirer, inkl arbeidsavtale. Denne skrev eg under på i 07 da eg begynte i jobbe som eg har hatt frem til nå. Men nå får eg brev tilbake fra NAV om at arbeidsavtalen eg sendte er fra 07,(ja det vet eg) og eg bes om å sende GJELDENDE arbeidsavtale.

 

JA MEN FOR FAEN, det er jo denne fra 07 som har vært gjeldende helt frem til nå når eg fikk sparken pga nedbemanning... er de fra NAV korka?

 

 

Poenget med sånne kurs er å få dere ut i arbeidslivet igjen, ikke bare sitte foran PC'n og råtne og heve trygd. Trygda mister du også hvis du ikke viser noe interesse for å få jobb.

 

Eg har da gjort det eg har blitt bedt om sålangt, mer enn eg kan si om NAV ;)

Lenke til kommentar

Ehehe.

 

I forhold til? De fleste, antagelig, men på langt nær alle.

 

Srsly, tho, det kommer an på hvem du sammenligner meg med.

 

Idd. Var så trist i fjor fordi jeg følte meg så gjennomsnittlig på skolen. Så begynte jeg helt random på frisørskole, kom i en helt ny random klasse, og innså at det ikke er så aller verst å være gjennomsnittlig likevel, når man er det i R2 og Fys2 :)

Matte er moro!

Lenke til kommentar

Ja eg som er jobbsøkende kan jo si at eg vil jobbe i NAV :p

 

Så har eg fått brev om veiledningsmøte, er det liksom flere jobbsøkende som skal der, eller er det bare eg liksom ?

Da jeg var på det var det flere. Litt for å informere om muligheter og sånt, tror jeg. Hadde også et møte hvor de bestemte at alle som ikke hadde noe annet konkeret forslag til kurs som startet snarest skulle begynne på jobbsøkerkurs. Det sugde.

Lenke til kommentar

Jeg fikk fastjobben jeg har hatt i 8 år nå etter et sånt jobbsøkekurs. Det var en kar fra Adecco med på slutten som snakket om dem,

og sa han hadde en jobb lokalt, og alle som ville kunne bare komme til ham etter møtet.

 

3 av 20 folk gikk til ham, og alle tre fikk jobb samme dag. De andre surmulet seg ut for å heve mere trygd på ræva hjemme og si "nav suger fyfaen ass jeg måtte GJØRE noe i dag. Midt i ELLEN ass fyfaen!"

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...