Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Eplefe, rett og slett vakkert, er det ikke? Dypt og depressivt er mer passende syntes nå jeg ;P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Snakker vi plantevekst? ;P Plantevekst og kjemisett. Men jeg er snill gutt nå dessverre. Er det en sånn 'danselåt' som er pumpet opp noen hakk tro?? sånn ca. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Kuli! Den må jeg huske å laste ned etterpå. Lenge siden jeg har hørt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Hallo! Eg er tilbake! I stad sovna eg! Eg er føkket! Skulen i morgon blir ille! Kva skjer? Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Snakker vi plantevekst? ;P Plantevekst og kjemisett. Men jeg er snill gutt nå dessverre. Er det en sånn 'danselåt' som er pumpet opp noen hakk tro?? sånn ca. Er blitt snill gutt selv, ble personlig litt for patetisk å ikke være det, om du skjønner. ;p -- Er nok en danselåt ja, eller mer rave kanskje? ;P Kuli!Den må jeg huske å laste ned etterpå. Lenge siden jeg har hørt. Appropo (hvordan skrives det??) Kuli - Kuli juice! Naaaaaaaaam! ;P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Eplefe, rett og slett vakkert, er det ikke? Dypt og depressivt er mer passende syntes nå jeg ;P Hver sin smak, selv syns jeg det er den beste låta fra Maskineri. edit: Apropos Endret 25. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Hallo! Eg er tilbake! I stad sovna eg! Eg er føkket! Skulen i morgon blir ille! Kva skjer? Eg sitt her og talar om råkk, men ingen høyrar på meg /nynorsk-forsøk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Er blitt snill gutt selv, ble personlig litt for patetisk å ikke være det, om du skjønner. ;p -- Er nok en danselåt ja, eller mer rave kanskje? ;P Hvor gammel er du? sånn apropos Endret 25. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 I følge Wikipedia er det Elektronika/Alternativ Rock http://en.wikipedia.org/wiki/Voodoo_People...Bullys_Remix%29 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) :!: Kuli er mitt nye ord, som ingen andre bruker..så det! Kuli heter vel Solrik nå?? edit: K: danselåt er bra! Elsker å danse.. ikke at jeg vil kalle meg selv flink da. hehe. Endret 25. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Er blitt snill gutt selv, ble personlig litt for patetisk å ikke være det, om du skjønner. ;p -- Er nok en danselåt ja, eller mer rave kanskje? ;P Hvor gammel er du? sånn apropos *kjapp hoderegning* Han er 18, blir 19. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Er blitt snill gutt selv, ble personlig litt for patetisk å ikke være det, om du skjønner. ;p -- Er nok en danselåt ja, eller mer rave kanskje? ;P Hvor gammel er du? sånn apropos Er 18 år. Enn der? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) I dag fikk jeg kontaktlinser. Jeg greier faen meg ikke å ta dem på. Forresten, Eplefe, har ikke du godtatt når jeg har lagt deg til i kontaktlisten, eller er det MSN som skal krangle? Endret 25. februar 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Er blitt snill gutt selv, ble personlig litt for patetisk å ikke være det, om du skjønner. ;p -- Er nok en danselåt ja, eller mer rave kanskje? ;P Hvor gammel er du? sånn apropos *kjapp hoderegning* Han er 18, blir 19. Skarp du, med på kino? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Er 18 år. Enn der? 26. Du er for ung til å huske de mitsubishi'ne og rosa fisk'ene tenker jeg Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 I dag fikk jeg kontaktlinser. Jeg greier faen meg ikke å ta dem på. Prøvde det i fjor sommer. Ga opp. Er bare for mye styr med å vaske dem osv. Skal starte med daglinser denne sommeren, tenkte jeg. Skarp du, med på kino? Time and date, I'll be there Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 :!: Kuli er mitt nye ord, som ingen andre bruker..så det!Kuli heter vel Solrik nå?? edit: K: danselåt er bra! Elsker å danse.. ikke at jeg vil kalle meg selv flink da. hehe. Slår uansett ikke mitt fylleforsøk på borddans alá tango... ;P Ellers kan jeg faktisk litt "Hip Hop" dans.. ikke noe å skryte av, men nok til å tørre å gå ut på dansegulvet å danse med damene. Hjelper med noen "grindmoves" også.. herlig det, uhh? ;P Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 I dag fikk jeg kontaktlinser. Jeg greier faen meg ikke å ta dem på. Prøvde det i fjor sommer. Ga opp. Er bare for mye styr med å vaske dem osv. Skal starte med daglinser denne sommeren, tenkte jeg. Rengjøring går greit. Problemet er som sagt å få dem på. Får bare masse tårer i øynene, og linsene fester seg ikke, men bretter seg rundt fingeren min. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Er 18 år. Enn der? 26. Du er for ung til å huske de mitsubishi'ne og rosa fisk'ene tenker jeg Hehe stemmer! ;P Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Rengjøring går greit. Problemet er som sagt å få dem på. Får bare masse tårer i øynene, og linsene fester seg ikke, men bretter seg rundt fingeren min. Er det problemet så er det bare øvelse som mangler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg