makingFaces Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Da har du bare en tam facebook. Min er helt utmattende spinnvill! Du skal få lov til å prøve å overbevise meg om at facebook er spinnvilt. I betydningen public break-ups, krangler og graviditet har den vært nokså vill i det siste faktisk. Trekker kanskje tilbake en spinn Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 I betydningen public break-ups, krangler og graviditet har den vært nokså vill i det siste faktisk. Trekker kanskje tilbake en spinn Så festlig. Jeg vil at jeg skal ha det like (spinn)vilt som deg. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Nja.... vet ikke helt om jeg liker at høydepunktene i livet mitt foregår på facebook... Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Skal jobbe i dag og i morgen, og så har jeg eksamen etter helgen, så da ble det improvisert øving når jeg kan i 5minuttersen. Liker at jeg ikke tenkte på en papirlapp. 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Gikk akkurat opp for meg hvor tamt Facebook egentlig er. Jeg registrerte meg jo kun for å se på drama ala public break-ups eller f.eks "ooomg jeg er gravid". Det skjer jo aldri Men jeg lever i håpet enda Da har du bare en tam facebook. Min er helt utmattende spinnvill! Min og. F. eks "Nå er jeg trøtt ;D" Blir helt utmattet av all spenningen i hverdagen, jeg. Er forøvrig alt for trøtt selv. Bygde et slott av puter, stoler og tepper i stuen til en venninne, og sov der i natt. La meg alt for sent og sto opp alt for tidlig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Smart å skaffe seg en kosende vekkerklokke. Morgenen ble plutselig 100 ganger bedre. Kosende vekkerklokke? Kjøpt eller lurt med hjem fra byen? OH NO YOU DIDNT! *knipse* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Ingenting er tøffere enn en 16-åring som står og ruser knallert-mopeden sin halvt ihjel rett utenfor vinduet mitt.. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Er forøvrig alt for trøtt selv. Bygde et slott av puter, stoler og tepper i stuen til en venninne, og sov der i natt. La meg alt for sent og sto opp alt for tidlig. EPIC SLEAP TIME! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Ingenting er tøffere enn en 16-åring som står og ruser knallert-mopeden sin halvt ihjel rett utenfor vinduet mitt.. En 16-åring som ruser scooteren er kun hakket kulere. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Altså, bare lurer på om noen vet om hvordan jeg kan få erstatta headsette mitt som er kjøpt på datakeden? Er det overhodet mulig per dags dato? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Gratis, trådløst nett på toget får tommelen opp fra meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg har sett at det står "GRATIS TRÅDLØST PÅ DETTE TOGET" flere ganger, logget meg på "NSB NETTVERK", og blir sendt rett til en side som sier jeg må betale for tilgang. Gang på gang. Har gitt opp det der. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg vet ikke hvordan det ligger an med situasjonen i Norge, men befinner meg i Finland, og her funker det ganske bra. Iallfall i skrivende stund. Det er dog bare en tjeneste som tilbys på de litt nyere og finere togene. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Noken som har erfaring med Princess Red Line brødrister? Den skal i hus! Ristet brød er sååå syden! Digg! Check it out bitches. Endret 3. juni 2011 av Wiciwato 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Spiser ristet brød hver morgen omtrent, er så diggolini. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Kjøpte en sånn i julegave til søster, de sier den er superbra. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Kanskje noen her vet så eg spørr: Er påvei inn i systemet til NAV nå (woho) Og for å få dagpenger måtte eg sende inn en drøss med papirer, inkl arbeidsavtale. Denne skrev eg under på i 07 da eg begynte i jobbe som eg har hatt frem til nå. Men nå får eg brev tilbake fra NAV om at arbeidsavtalen eg sendte er fra 07,(ja det vet eg) og eg bes om å sende GJELDENDE arbeidsavtale. JA MEN FOR FAEN, det er jo denne fra 07 som har vært gjeldende helt frem til nå når eg fikk sparken pga nedbemanning... er de fra NAV korka? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Ring inn i morgen og be om din saksbehandler. Så sier du at det er gjeldende arbeidsavtale og forklarer saken. Pleier ikke være verre enn det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Åh herregud jeg vil hjem nå. Er vikar på et kontor som har åpent en time lenger enn alle de andre kontorene. Tanken på at jeg burde vært igang med kasseoppgjøret nå gjør meg småfrustrert. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Åh herregud jeg vil hjem nå. Er vikar på et kontor som har åpent en time lenger enn alle de andre kontorene. Tanken på at jeg burde vært igang med kasseoppgjøret nå gjør meg småfrustrert. Løp og ikke se deg tilbake. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg