Vowels Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hadde aldri byttet blod mot lefse 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Uten privatliv kan en ikke steke bacon naken. Alle vil steke bacon naken. Mao er privatliv noe alle vil ha. Steke bacon naken? Da spruter det jo glovarm olje og fett steder man absolutt ikke vil ha glovarm olje og fett. Brannsår på tissen kan umulig være deilig. NO PAIN, NO GAIN MUTHAFUCKA! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Uten privatliv kan en ikke steke bacon naken. Alle vil steke bacon naken. Mao er privatliv noe alle vil ha. Au. Prøvde en gang å steke egg og bacon i bare boxseren. Det skal ikke prøves igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Pingler. Det går så fint så. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jepp, null problem. Ekte menn tåler da litt kokvarm fettsprut på ubeskytta hud. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Turen gjennom lufta fra stekepanna til huden kjøler fettet ned nok til at det ikke gjør skade. Alt det gjør er å skremme deg. "Au, plutselig noe varmt, jeg brenner!" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 "Au, plutselig noe varmt, jeg brenner!" Du må ha ganske heftig fettsprut. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 …og snart bærer det med toget til Helsingfors. Jippi. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Du må ha ganske heftig sprut. Endret 3. juni 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 OH NO YOU DIDNT! *knipse* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Gikk akkurat opp for meg hvor tamt Facebook egentlig er. Jeg registrerte meg jo kun for å se på drama ala public break-ups eller f.eks "ooomg jeg er gravid". Det skjer jo aldri Men jeg lever i håpet enda Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Tipper du får en del duck face og generell misnøye med egenskapte forhold. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Alene på kontoret. ÆR DU SÆRRRIØSS. På tide å sette på musikk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg antar det går i Hansers episke playlist? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Har ikke spotify her, så blir p3 / utube. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Bruk spotify på mobilen da vel. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Alene på kontoret. ÆR DU SÆRRRIØSS. På tide å sette på musikk. Nice. Da kommer jeg over også tar vi og utfører det vi planla igår. Jeg medbringer stearinlys, lovesongs og 2 stk Smirnoff Ice. Oh, og litt lube. Jeg kan overvelde de fleste. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Aw gawd altså..gradestokken utafor vinduet viser OVER 25 grader. Vaaarmt. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Gikk akkurat opp for meg hvor tamt Facebook egentlig er. Jeg registrerte meg jo kun for å se på drama ala public break-ups eller f.eks "ooomg jeg er gravid". Det skjer jo aldri Men jeg lever i håpet enda Da har du bare en tam facebook. Min er helt utmattende spinnvill! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Da har du bare en tam facebook. Min er helt utmattende spinnvill! Du skal få lov til å prøve å overbevise meg om at facebook er spinnvilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg