Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

100 små lekeballer? Tror moren hadde tatt livet av meg... :p

Flotte leker, men spørsmålet er vel heller om de passer så godt i en leilighet midt i Oslo.

privatliv er overvurdert

Det kan jeg med hånden på hjertet avkrefte. Muligheten til å gjøre hva jeg vil, når jeg vil, med hvem jeg vil, i min egen leilighet, er utrolig befriende. Da slipper jeg å tenke om foreldrene syns det er plagsomt, eller hva de syns, etc.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Uten privatliv kan en ikke steke bacon naken. Alle vil steke bacon naken. Mao er privatliv noe alle vil ha.

Steke bacon naken? Da spruter det jo glovarm olje og fett steder man absolutt ikke vil ha glovarm olje og fett.

Brannsår på tissen kan umulig være deilig.

Lenke til kommentar

Ok, ta frem forelderen i meg da. Bilen og husken er gode alternativer, selv i en leilighet i oslo, så sant de har litt gulvplass. Muligens ikke den bilen, det er stort sett en del lyd i play2learn sine leker, men de holder den lille opptatt i gode perioder. Husken kan utenom bruk rulles opp slik at den henger over hodet på folk. Er også ett flott sted å sette fra seg små jenter, for de blir sittende lenge nok til at man får gjort de huslige oppgaver det absolutt ikke er mulig å gjøre med små hjelpesyke jenter etter seg. :p

Ellers er duplo fine greier. I alle fall om du kjøper en oversized kost med ett like oversized brett til moren. De er noe dritt å plukke opp, nemlig, men veldig populært.

Ellers finnes det små telt til å ha i stuen, spesielt greit i små leiligheter. Det blir jentas område av for eksempel stua. Ett sted å oppbevare leker, og lekene begrenser seg veldig til det hjørnet av stua. Så slipper man å finne duplo i sengen, små dukker i toalettsakene og batteridrevne leker i klesvasken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...