Sameboe Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 God morgen folkens! Skaffet meg leilighet i Drammen igår med to kompiser, så nå flytter jeg fra mor for første gang i mitt liv, sammen med to kompiser! Flytteklar leilighet 1.Juli Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Samebo: Et lite skritt for menneskeheten, et stort steg for Sameboe og hans mamma. Hvor gammel er du? Lykke til! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Samebo: Et lite skritt for menneskeheten, et stort steg for Sameboe og hans mamma. Hvor gammel er du? Lykke til! Er bare 19, så er ikke han evige ungkaren på 30 som flytter ut liksom Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Haha. Nei, da er det akseptabelt... Ikke det at folk ikke får lov å bo i samme hus som foreldrene sine, men hvis man bor der til man når pensjonsalder, blir man jo uglesett av de fleste. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg vil aldri flytte ut, mamsen er så koselig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Noen som har tips på en god gave til et 1-årig pikebarn? Jeg vil aldri flytte ut, mamsen er så koselig Er glad i foreldrene mine óg, men privatliv er utrolig deilig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Noen som har tips på en god gave til et 1-årig pikebarn? Mange. Har du en prisklasse? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Noen som har tips på en god gave til et 1-årig pikebarn? Mange. Har du en prisklasse? Er niesen min, så kan ikke akkurat legge meg så lavt. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Smart å skaffe seg en kosende vekkerklokke. Morgenen ble plutselig 100 ganger bedre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 En kosende vekkerklokke? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Huske 3hjuls-sparkesykkel Bassengteltlignende Play2learnbil Ballromballer For den siste der anbefaler jeg bassenget i tillegg. 8D Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg vil aldri flytte ut, mamsen er så koselig Er glad i foreldrene mine óg, men privatliv er utrolig deilig. privatliv er overvurdert Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 100 små lekeballer? Tror moren hadde tatt livet av meg... Flotte leker, men spørsmålet er vel heller om de passer så godt i en leilighet midt i Oslo. privatliv er overvurdert Det kan jeg med hånden på hjertet avkrefte. Muligheten til å gjøre hva jeg vil, når jeg vil, med hvem jeg vil, i min egen leilighet, er utrolig befriende. Da slipper jeg å tenke om foreldrene syns det er plagsomt, eller hva de syns, etc. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Uten privatliv kan en ikke steke bacon naken. Alle vil steke bacon naken. Mao er privatliv noe alle vil ha. 3 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg bestilte time nå nettopp til å gi blod, føler meg så... snill? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Uten privatliv kan en ikke steke bacon naken. Alle vil steke bacon naken. Mao er privatliv noe alle vil ha. Steke bacon naken? Da spruter det jo glovarm olje og fett steder man absolutt ikke vil ha glovarm olje og fett. Brannsår på tissen kan umulig være deilig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Ok, ta frem forelderen i meg da. Bilen og husken er gode alternativer, selv i en leilighet i oslo, så sant de har litt gulvplass. Muligens ikke den bilen, det er stort sett en del lyd i play2learn sine leker, men de holder den lille opptatt i gode perioder. Husken kan utenom bruk rulles opp slik at den henger over hodet på folk. Er også ett flott sted å sette fra seg små jenter, for de blir sittende lenge nok til at man får gjort de huslige oppgaver det absolutt ikke er mulig å gjøre med små hjelpesyke jenter etter seg. Ellers er duplo fine greier. I alle fall om du kjøper en oversized kost med ett like oversized brett til moren. De er noe dritt å plukke opp, nemlig, men veldig populært. Ellers finnes det små telt til å ha i stuen, spesielt greit i små leiligheter. Det blir jentas område av for eksempel stua. Ett sted å oppbevare leker, og lekene begrenser seg veldig til det hjørnet av stua. Så slipper man å finne duplo i sengen, små dukker i toalettsakene og batteridrevne leker i klesvasken. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Jeg bestilte time nå nettopp til å gi blod, føler meg så... snill? Ingen vil ha AIDSblod, kjære deg. Endret 3. juni 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Vil ha en slik "gi blod" sekk Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg bestilte time nå nettopp til å gi blod, føler meg så... snill? Ingen vil ha AIDSblod, kjære deg. aaaw Ingen har fortalt det til meg. Vil ha en slik "gi blod" sekk Vi får kun en lefse vi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg