Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, hvorfor ikke? Jeg sitter alene og spiller Fallout. Men jeg er ikke veldig musikalsk av meg, så instrument er liksom ikke noe reelt alternativ. Og jeg tror naboene setter pris på valget mitt. :p

 

Akkurat naboene driter jeg i, de får igjen med samme mynt nå de fester hver helg. :p

 

 

Dude, høyrte på den akkurat når eg las innlegget ditt :S

 

Jeg hører den nå, for ente gang. Må høre meg til hvordan det spilles, blir så forvirra av tablaturene.

 

cowbell_skit_xxy12.jpg

 

For en legendarisk mann!

 

 

Nei, nå blir det en tur til Åsane og hente noen kompiser. Lettjente 500 kroner.

Lenke til kommentar

Neh, jeg er her fortsatt. Ble plutselig gira på å høre på Kansas.

Kansas? Er det de som har carry on wayward son, there'll be peace etcetc? Fint band.

 

Noen forslag til nattmat her? Tenkte vanlig knekkerbrød + yoghurt, men er jo ikke noe som hindrer meg fra å lage noe litt mer avansert.

Lenke til kommentar
Kansas? Er det de som har carry on wayward son, there'll be peace etcetc? Fint band.

 

Noen forslag til nattmat her? Tenkte vanlig knekkerbrød + yoghurt, men er jo ikke noe som hindrer meg fra å lage noe litt mer avansert.

Stemmer! Lager flott musikk, men musikkvideoene deres er så jævlig kleine at det er umulig å ikke fnize litt når man ser de.

Lenke til kommentar

CARRY ON MY WAYWARD SON

FOR THERE'LL BE PEACE WHEN YOU ARE DONE

 

...nå fikk jeg lyst å spille GuitarHero.

Er den på guitarhero? Tror faktisk det er der jeg har den ifra.

 

Once I rose above the noise and confusion, dadadadadadaadaaaadadadaaa

 

Siden jeg har vært i dressparty idag, tror jeg at det er best med litt søvn. Halelujah for fri imorra og ubegrenset tid til soving. Skal bare hive innpå med litt paprika først.

Endret av Montseur
Lenke til kommentar

Carry on my wayward son skal læres på piano ASAP. Sammen med "Comptine d'un autre ete".

Comptine d'un autre ete er ganske simpel å lære seg på piano faktisk. selv jeg klarte det. :p selv om jeg sliter bittelitt med ene "refrenget" eller hva jeg skal kalle det. ( hakke spilt på evigheter heller )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...