Lemon Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg tror magen min akkurat kom bare av tanken på det der. Hvis det i det hele tatt er mulig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg tror magen min akkurat kom bare av tanken på det der. Hvis det i det hele tatt er mulig. Er vi et sånt program? Hvor mager kommer? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det kjennes sånn ut, i hvertfall. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Entrecôte /m brie og pasta med permesan og aioli WTF? Kan du lage mat også? Sist jeg så deg så løpte du etter trådløs nettverkskabel på HW-Lan på Forneby.. 5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg tror magen min akkurat kom bare av tanken på det der. Hvis det i det hele tatt er mulig. Er vi et sånt program? Hvor mager kommer? Faen ta pappa-perm! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg blei nødt til å raide kjøleskapet, jeg. Hjemmelagde fiskeburgere er ikke akkurat biff, men slett ikke verst til nattmat å være. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg tror magen min akkurat kom bare av tanken på det der. Hvis det i det hele tatt er mulig. Min gjorde visst også det =D Entrecôte /m brie og pasta med permesan og aioli WTF? Kan du lage mat også? Sist jeg så deg så løpte du etter trådløs nettverkskabel på HW-Lan på Forneby.. Japp, det var meg. Og nå leser jeg på CCNA.. Tia flyr God natt, folkens. Jobb fra 10-16 i morgen, og kanskje forhåpentligvis Trentemøller på Sentrum Scene på kvelden. Skjærer det seg blir det overnattingstur i nordmarka ^_^ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Normalt å sitte for seg sjøl klokken 2 på natten og spille Dust in the Wind på gitar... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jepp. Bare at jeg spiller Someone like you, da. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jepp. Bare at jeg stort sett er miserabel over hvor ensom og alene jeg føler meg. Og ikke egentlig spiller noen ting. Men viljen er der! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jepp. Bare at jeg stort sett er miserabel over hvor ensom og alene jeg føler meg. Og ikke egentlig spiller noen ting. Men viljen er der! Kan du plystre? Eller klappe med hendene dine? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Kan du plystre? Eller klappe med hendene dine? Kan begge deler og i tillegg finne et bestemt integral samtidig Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Du kan få låne tamburin og kazoo av meg - ev. rytmeegg eller munnspill. Alle de tingene er forholdsvis greie å spille på. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Kan begge deler og i tillegg finne et bestemt integral samtidig Jammen da er du jo godt på vei. Forresten, du burde ikke være ensom alene. Det er ikke bra. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Hahaha. Minner meg om at jeg har en mer eller mindre stående invitasjon til å spille tamburin med Stavangerbandet Ad-Lib. Jazz-funk-et eller annet. Bare synd jeg hører hjemme i Barteland. (i barteland, i barteland) edit@Kammizez: Nei det er ikke noe morro ... men takk for sympati/oppmerksomhet Endret 3. juni 2011 av Charlotte Q Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Triangel og kubjelle disponeres også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg