Kammizez Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 De må være turister. Jeg ser nesten ikke forskjell på finske menn og kvinner. Bare sjekk her: http://satwcomic.com/bath-time Godt mulig. Men på en annen side, hvor mange drar til Finland for å feriere? De drikker så jævlig mye Koskenkorva og Lapin Kulta der at alle blir fine til slutt. Makes sense. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=576621 skikkelig kupp de jentene der! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=576621 skikkelig kupp de jentene der! Den artikkelen der sier jo det meste om Finske damer. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Dog viss man har lyst til å leve som Hank Mody så er det jo plassen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Neh, vil heller leve som Mchansern. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Random fridager midt i uken fucker med hodet og døgnrytmen min. Jobb i morgen og ingen trøtthet er tilstede. Dobbel espresso som blir inntatt intravenøst i morgen tidlig ja. Neh, vil heller leve som Mchansern. Like a boss? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Neh, vil heller leve som Mchansern. Hmm, tror det ville vært mer interessant å leve inni Mchansern. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Neh, vil heller leve som Mchansern. Hmm, tror det ville vært mer interessant å leve inni Mchansern. Er det et forsøk på å flørte seg til analsex med meg? Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Tampere aka Tammerfors. En by med masse fine damer, dagen i dag. ^^ Fine damer i Finland? Er det noe jeg har misforstått her? Sist jeg sjekket var det bare damer med kort hår i Finland, og alle kjører som regel kross eller sitter på en trimmet scooter Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Neh, vil heller leve som Mchansern. Hmm, tror det ville vært mer interessant å leve inni Mchansern. Er det et forsøk på å flørte seg til analsex med meg? Hvorfor tenker jeg på Animal Planet nå:S Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Er det et forsøk på å flørte seg til analsex med meg? Who knows? Var dette et forsøk på å antyde at du kunne vært interessert? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Tror ikke det. Kanskje etter en og en halv Smirnoff ICE. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Hvorfor tenker jeg på Animal Planet nå:S Because you are......... Adogg *badumm-tssshhh* Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Tror ikke det. Kanskje etter en og en halv Smirnoff ICE. Damn, det blir en utfordring å få en heavyweighter som deg til sengs.. På en annen side, jeg kan jo bare investere i noen roofies, så blir det hvertfall en 100% suksess. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Trenger ikke roofies. To jäger og en ice. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Trenger ikke roofies. To jäger og en ice. Verste er at dette er sannhet Faen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Erfaring, baby Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Trenger ikke roofies. To jäger og en ice. Takk for tipset. Det skal prøves ut. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Trenger ikke roofies. To jäger og en ice. Verste er at dette er sannhet Faen. Da er vi i det minste to. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Entrecôte /m brie og pasta med permesan og aioli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg