Kammizez Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kunne vel sent han et brev om sosiale antenner i det minste? Forumet betaler meg ikke 500 kroner per rapport for å sitte å skrive brev hele dagen. Får du 500 kr for hver rapport?? Det er da ingenting. Jeg derimot får 50kr per innlegg. Grunnet stor underholdningsverdi, som medfører høy aktivitet i kategorier jeg befinner meg i. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg betaler 5 Kambodsjanere ca. 10kr i uka for å skrive tull her. Det er en Kambodsjaner som skriver nå. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg får en dame per 10 innlegg, dessverre blir det litt mye jobb med alle disse damene! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg betaler 5 Kambodsjanere ca. 10kr i uka for å skrive tull her. Hm, bruker du det samme firmaet som Simen1? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg betaler 5 Kambodsjanere ca. 10kr i uka for å skrive tull her. Det er en Kambodsjaner som skriver nå. Kan jeg spørre hva slags metoder du brukte for å lære ham norsk? Ble det utført noen form for tortur? Om ja, på hvilken måte? Og har du bilder? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå varte dere skræmt, ja... ^^ 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 A wild Jarmo apears! Jarmo uses Intimidate. It's super effective! 4 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg må krype til korset og innrømme at jeg kvapp/kvakk/stokk litt der, ja, muligens. Jeg skylder på at jeg ikke vet hva det vil si å gå i seng og sove. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 A wild Jarmo apears! Jarmo uses Intimidate. It's super effective! Er det her du gjemmer deg, har nå letet etter deg overalt i forumet. Hvis helsa tillater så kommer jeg på besøk i løpet av sommeren. (må bare ta en liten operasjon innen kort tid) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 A wild Jarmo apears! http://files.sharenator.com/Kill_it_With_Fire_Aliens_KILL_IT_KILL_IT_WITH_FIRE-s576x304-132453-580.jpg Sjekket Pokedex-en min. Jarmo-er er immun mot ild. De blir avlet opp i kokvarme saunaer. Og de nøyer seg ikke med å gå på glødende kull. De krabber på dem og ruller seg rundt mens de leiter etter vodkaen sin. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 A wild Jarmo apears! *Kill it with fire* How? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er det her du gjemmer deg, har nå letet etter deg overalt i forumet. Hvis helsa tillater så kommer jeg på besøk i løpet av sommeren. (må bare ta en liten operasjon innen kort tid) Har faktisk gjemt med i den skumle virkelige verden litt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 A wild Jarmo apears! Endelig en god og hett nok badstu for meg 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg antok det at Jarmo brukte kniven selv jeg når det måtte til Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Skulle ønske jeg var like barsk som Jarmo 1 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 å det skulle vi vell alle? Hvem vil IKKE være like barsk som Jarmo? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Skulle ønske jeg var like barsk som Jarmo Da må du se slik ut, her sitter jeg og noterer opp advarsel til en bruker i forumet. ^^ 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 futureme.org er litt genialt. Fikk nettopp en artig mail som jeg sendte til meg selv i april i fjor. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jarmo? Runar er kjip kan du være snill å åpne opp den mest aktive tråden akkurat nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg