Cl1ck Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er Alle butikker er åpne i morra? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Vil tippe at alle butikker som pleier å holde åpent på fredager holder åpent i morgen. Uten at jeg har sjekket. Hvorfor ikke bare sjekke din lokalbutikk på hjemmesidene? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Alle lokalbutikkene her er åpne i morgen, i hvert fall. (RIMI og Coop Mega) Endret 2. juni 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 X-Men: First Class var fantastisk! Selv om jeg ble helt emo av å se Magneto og Prof. X som venner. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg skal på First Class etter ferieuka Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Var det en spoiler? Bare hvis du aldri har sett en X-menfilm før. Det er rimelig allmennkunnskap at de var venner før. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Var det en spoiler? Bare hvis du aldri har sett en X-menfilm før. Det er rimelig allmennkunnskap at de var venner før. Alle mainstream faggots vet jo ikke det. Da-ah Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hey! Mainstream is the new alternative. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Meh, kan ikke se for meg at noen skulle ville se First Class uten å ha sett noen andre X-men-filmer før, men det er kanskje bare meg. Edit: http://www.x-menfirstclassmovie.com/ DET ER I TRAILEREN FFS. Det er ikke en spoiler hvis det er i traileren, vel?! Endret 2. juni 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Digger å rapportere folk. Føler meg som han som sladrer til læreren. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Digger å rapportere folk. Føler meg som han som sladrer til læreren. Rapportert. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Rapportert. Henlagt grunnet bevisets stilling. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Rapportert. Henlagt grunnet bevisets stilling. Kunne vel sent han et brev om sosiale antenner i det minste? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kunne vel sent han et brev om sosiale antenner i det minste? Forumet betaler meg ikke 500 kroner per rapport for å sitte å skrive brev hele dagen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kunne vel sent han et brev om sosiale antenner i det minste? Forumet betaler meg ikke 500 kroner per rapport for å sitte å skrive brev hele dagen. Nei vel bare vær så kjip du! dog, e trodde du ikke fikk betalt Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kunne vel sent han et brev om sosiale antenner i det minste? Som å fysisk sende et brev som inneholder antenner? Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Unikkatil er en kroatisk rapper-fyr..en på jobben som er derfra hører på han hele tida. Han er albaner. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Rapportert. Henlagt grunnet bevisets stilling. Kunne vel sent han et brev om sosiale antenner i det minste? Forumet betaler meg ikke 500 kroner per rapport for å sitte å skrive brev hele dagen. Får du 500 kr for hver rapport?? Endret 2. juni 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg