Laffe Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er butikker og fastfoodmat åpene i dag? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg var akkurat på både Joker, og en kebabsjappe... but that's in Oslo. Time to watch "Helter av Russisk Mafia". 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg ser faktisk på akkurat det samme programmet Mchansern Ganske bra dokumentar Jeg måtte børste støv av mitt gamle Key Tronic ergoforce tastatur idag, da jeg klarte mesterstykket å søle en hel øl over mitt andre . Hadde glemt hvor deilig men bråkete det var Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Fastfood sjapper eies stort sett av muslimer, og de bryr seg ikke om kristne helligdager. Det er bare tapte penger å holde stengt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kiosker, bensinstasjoner og butikker som leecher på kioskdefinisjonen (Joker lol) har åpent i dag. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg ser faktisk på akkurat det samme programmet Mchansern Ganske bra dokumentar Jeg måtte børste støv av mitt gamle Key Tronic ergoforce tastatur idag, da jeg klarte mesterstykket å søle en hel øl over mitt andre . Hadde glemt hvor deilig men bråkete det var Keytronic Det var faktisk alt jeg hadde å bidra med nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Damn , egg og bacon er en uber kombinasjon. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Åååh, det fikk jeg lyst på nå. Men jeg var uselvisk og lagde nattmat til bruttern og en kamerat i natt, så jeg er tom. Jaja, får kose meg med karmapoeng istedenfor. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Det er det som er bakdelen med å hoarde supplies i helga..man finner masse greier i kjøleskapet mot slutten av uka som snart går ut på dato, og må "forte" seg å spise det opp. Endret 2. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Egg og pølser er ein god kombinasjon det også. Egg på steikepanna, pølse på midten av egget, rull saman egget rundt pølsa, og vips, pølse i egg. Kan også bli til pølse i egg i brød. Omnomnomnom. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg er så utrolig sulten. Og stuck på jobb i seks timer til.. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg er syk, syns synn i meg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg er syk, syns synn i meg. Nei, har ingen planer om å synes synd i deg. 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg er syk, syns synn i meg. Nei, har ingen planer om å synes synd i deg. Vel der har du en grunn til at jeg aldri fikk 6 i norsk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Har sikkert med dialekt å gjøre, og ikke manglende preposisjonkunnskaper. Fikk uansett merkelige assosiasjoner med "synd i meg". Ihvertfall med verbet "å synde" Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Å da forlot jeg forumet for kvelden.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Å da. Spenstig verb. Har du aldri daet før? Jeg daer da nå. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Typisk. Prøvd å våkne til i 2 timer, så bestemmer jeg meg for å ta en kort powenap på sofaen. Så klarer jeg ikke å sovne. x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg