TheExcalibur Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Om du virkelig føler deg truet av homofil kjærlighet så er du homofob jo new_yes.gif https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=892642&hl= Gå til denne tråden om dere vil snakke om homifili. Her har det artet seg en skikkelig diskusjon som jeg også er med på. Endret 25. februar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ha ha, HAT er skikkelig herlig jo xD Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Noen som vet hva "Transitivt" betyr? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Fuck yourself with the world wide webMan you could ride that sucker right from your bed You may even meet a Tom, Dick, Jane or Billy Then grab onto your modem and fuck yourself silly Er ikke dette scenarioet noe som måtte skjedd litt etter Frank la på røret? Endret 25. februar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Se filmen hos Youtube Det beste fra åttitallet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Snakker vi Zappa, foretrekker jeg egentlig å bare chillen med Black Napkins og Watermelons in the Hay Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Se filmen hos Youtube Det beste fra åttitallet Fixed. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Det beste fra åttitallet Fixed. Haha, konge Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Det beste fra åttitallet Nitro jah! Koselig! ;P Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 *Hører på Pakito - Living on video* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 *Hører på Pakito - Living on video* Langt fra den beste remixen vennen... Det der er cola-dance Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 For alle som liker litt "alternativ" musikk sjekk ut disse linkene. Ikke helt sikker på om det kan kalles Trance eller hva, vil vel tro det, Techno med vokal. Genial musikk. Navnet på gruppen er Pendulum, her er noen linker til deres beste låter: Pendulum - Slam (kjempe morsom video av en dansende feit fyr også ;P) The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) Seriøst sjekk de ut om du ikke har det fra før! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Alle ser på kverandre og elsker hverandre men ingen ser meg Og eg fant ingen svar i bånn av et rødvinsglass Det er ingen som har verken tid eller plass Med meg går det ner Ner til Fanden med sjumilssteg Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Er fint lite som slår åttitalls hår-metall! Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Alle ser på kverandre ogelsker hverandre men ingen ser meg Og eg fant ingen svar i bånn av et rødvinsglass Det er ingen som har verken tid eller plass Med meg går det ner Ner til Fanden med sjumilssteg Interessant - du som er skribenten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) Oh the memories! JEg skulle nesten ønske jeg ikke hadde slutta med alt det jeg drev med på den tida Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 *Hører på Pakito - Living on video* Langt fra den beste remixen vennen... Det der er cola-dance Nå sitter jeg bare å ser på videoen, fordi lyden ikke vil funke! ;( Men det er en remix som er ganske bra vet jeg. men den finner jeg ikke nå som lyden er borte.hehe. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) Oh the memories! JEg skulle nesten ønske jeg ikke hadde slutta med alt det jeg drev med på den tida Snakker vi plantevekst? ;P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Eplefe, rett og slett vakkert, er det ikke? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) Oh the memories! JEg skulle nesten ønske jeg ikke hadde slutta med alt det jeg drev med på den tida Er det en sånn 'danselåt' som er pumpet opp noen hakk tro?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg