Niqābninja Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Lars synes synd på deg. Lars har også bestemt seg for å snakke om seg selv i tredjeperson resten av dagen. Ida syns det høres ut som en god idé. Ida hermer. Ida vurderer å sette på 28 days later og skulle ønske hun hadde den på blu-ray. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ikke bare tilkall politiet på ungene, men tilkall også samtlige foreldre og informer dem om hva barna deres holder på med. Om du har muligheten, få tak i noen brukte kondomer og kast rundt om kring i buskene. Da lærer snørrvalpene nok til neste gang! 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ida vurderer å sette på 28 days later og skulle ønske hun hadde den på blu-ray. Lars synes Ida skal gjøre det. Lars synes 28 days later er en av de bedre nyere zombiefilmene. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ikke bare tilkall politiet på ungene, men tilkall også samtlige foreldre og informer dem om hva barna deres holder på med. Om du har muligheten, få tak i noen brukte kondomer og kast rundt om kring i buskene. Da lærer snørrvalpene nok til neste gang! You is evil. 8D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Det syns Ida òg. Ida liker den veldig godt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ikke bare tilkall politiet på ungene, men tilkall også samtlige foreldre og informer dem om hva barna deres holder på med. Om du har muligheten, få tak i noen brukte kondomer og kast rundt om kring i buskene. Da lærer snørrvalpene nok til neste gang! You is evil. 8D Jeg sitter her i min borg og tenker ut utspekulerte aksjoner. Så ringer jeg til jensemann og får han til å gjennomføre det. *Torden* MUhahahahahahahaha! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Måtte polakkjævlene av noen håndtverkere holde Jesu navn hellig og hvile på herrens dag i morgen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Lite praktisk å bruke tlf til å browser forum merker jeg nå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Lite praktisk å bruke tlf til å browser forum merker jeg nå Med eller uten mobil-skinnet? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg kjeder meg. Derfor legger jeg meg. God natt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Mi tu. MANGE timers kjøretur fra Halden og hjem venter. Nighty Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Good night, i morgen skal jeg sove altfor lenge. Gleder meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Fordi du må lade opp til forumtreff om halvannen uke, sant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ikke enig. Tips politiet. La nå de dritungene få se hvordan verden er, og at regler er til for å følges. This! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Det er noen som ringer noe helt insanely på hos meg nå. Skummelt! edit: OGOGOG! Det banker på døra. Endret 2. juni 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 God morgen folkens. Føltes som det var fredag når jeg sto opp, men så kom jeg på at det bare var torsdag... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Gah. Møkkamorra. Jeg hadde hatt godt av å sove et par timer til, men neida. Modern kom rasende som en tyrk inn på rommet mitt og maste om at hun ikke fikk gjort noe på internettet og at jeg lastet ned noe og løy for henne som vanlig. Jeg aner fortsatt ikke hva hun pratet om, men ikke lastet jeg ned noe, og ikke hadde jeg nett, selv om det sto at jeg var koblet til. Klarte fint å pinge etc, men IRC, MSN, Skype, http requests etc var ute å kjøre. Jeg ba henne ro ned og vente litt så kom det nok tilbake av seg selv, noe det gjorde også. Fem minutter senere. Ingen grunn til å vekke meg grytidlig på en fridags morgen. -_- Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Å gud, eg drøymde at eg hadde munnleg eksamen og var for seint ute. Så våkna eg og fann ut at handa mi sov fordi eg presterte å bitchslappe meg sjølv i det eg snudde meg. 2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er ikke lett å være deg, Sjur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg