Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bare tilkall politiet på ungene, men tilkall også samtlige foreldre og informer dem om hva barna deres holder på med. Om du har muligheten, få tak i noen brukte kondomer og kast rundt om kring i buskene. Da lærer snørrvalpene nok til neste gang!

You is evil. 8D

Lenke til kommentar

Ikke bare tilkall politiet på ungene, men tilkall også samtlige foreldre og informer dem om hva barna deres holder på med. Om du har muligheten, få tak i noen brukte kondomer og kast rundt om kring i buskene. Da lærer snørrvalpene nok til neste gang!

You is evil. 8D

Jeg sitter her i min borg og tenker ut utspekulerte aksjoner. Så ringer jeg til jensemann og får han til å gjennomføre det.

 

*Torden*

 

MUhahahahahahahaha!

Lenke til kommentar

Gah. Møkkamorra. Jeg hadde hatt godt av å sove et par timer til, men neida.

Modern kom rasende som en tyrk inn på rommet mitt og maste om at hun ikke fikk gjort noe på internettet og at jeg lastet ned noe og løy for henne som vanlig.

Jeg aner fortsatt ikke hva hun pratet om, men ikke lastet jeg ned noe, og ikke hadde jeg nett, selv om det sto at jeg var koblet til. Klarte fint å pinge etc, men IRC, MSN, Skype, http requests etc var ute å kjøre.

Jeg ba henne ro ned og vente litt så kom det nok tilbake av seg selv, noe det gjorde også. Fem minutter senere. Ingen grunn til å vekke meg grytidlig på en fridags morgen. -_-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...