Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipse politiet om fyllafest for fjortiser på ett fredet sted til helgen eller la være?

Tips ungene om at de bør bytte location, og om de ikke gjør det, tips politiet.

 

Lars: La ungene leke på steder som ikke er fredet. Er man fjortiss skal man drikke ute, det er jo halve sjarmen.

Lenke til kommentar

Tipse politiet om fyllafest for fjortiser på ett fredet sted til helgen eller la være?

La være. Faen heller. La nå de dritungene få feste i fred uten at onkel Blå skal komme og ødelegge livene deres.

 

 

Ikke enig. Tips politiet. La nå de dritungene få se hvordan verden er, og at regler er til for å følges. Alkohol smaker mye bedre når du har venta på det i 18 år, enn når du drikker for å være kul og later som du er drita etter en halv øl.

 

Tips.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke enig. Tips politiet. La nå de dritungene få se hvordan verden er, og at regler er til for å følges. Alkohol smaker mye bedre når du har venta på det i 18 år, enn når du drikker for å være kul og later som du er drita etter en halv øl.

 

Tips.

Du er en gretten gammel gubbe i ung alder, Diskutant. La nå barna få leke i fred.

Lenke til kommentar

Alkohol smaker mye bedre når du har venta på det i 18 år, enn når du drikker for å være kul og later som du er drita etter en halv øl.

 

Troll harder.

 

:)

 

@diskutant:

Du er en sadist og en regelrytter.

 

Jeg sier dette med kjærlighet selvsagt. Det er ikke et angrep på din person

 

 

Rapportert sterkt personangrep med null kjærlighet. You're going down, Lars! :tease:

Lenke til kommentar

Det var faktisk verre enn jeg husket så ser på Alien Invasion på NGC i stedet mens jeg drikker mørk rom.

Jeg irriterte meg gjennom hele. Skylder på at jeg emosjonelt ustabil eller noe. Men Cops er alltid gøy. :fun:

Lars synes synd på deg.

 

Lars har også bestemt seg for å snakke om seg selv i tredjeperson resten av dagen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...