Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært så mye på telefonen i dag at jeg har vondt i nakken. :(

Må skaffe sånn bluetooth-earpiece snarest. For maks douche look samt skåne nakken litt.

jabra-pro-9460.jpg

Dette har vi på jobb. Funker på fast-telefon, mobiltelefon (bluetooth) og til PC-en.

Lenke til kommentar

Hvorfor har noen hodesett en ende som ikke har pute? Er det bare jeg som synes det er utrolig ubehagelig? (ref bildet over)

Er vel et typisk callcentre /helpdesk headset det der, og da kan man ikke stenge all lyd ute, i og med at man har kollegaer å forholde seg til også.

Lenke til kommentar

Min gjetning: 08:30 versus 20:30.

Jeg trenger ett eller annet for å motivere meg selv til å shine kjøkkenet og tørke støv i bokhylla. Sistnevnte er tidenes drittjobb, siden bokhylla mi er alt for liten i forhold til hva som er dyttet inn, og alt må ut, tørkes støv av, og inn igjen, uten å bråke.

Lenke til kommentar

Min whiner aldri...men jeg kjører aldri virus scans heller, da. Den har poppet opp noen ganger med warning hvis jeg åpner en suspekt ZIP-fil fra en torrentside, men.

Du kan jo gå inn i "sikkerhetssenter" greia og slå av varsler fra antivirus-programmet.

Hvorfor laster du ned .zip filer via torrent? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hva i helvete har skjedd med MTV egentlig?

*snip*

Så lenge de sender South Park er de hellige i mine øyne.

Hva skjedde med NRK Switsj eller hva det nå het, den med danseband, country, komedie, sport og pop jukebox? Den var egentlig genial, spesielt de stand-up folka fra 80-tallet på komedie jukebox'en.

Lenke til kommentar

South Park er kjedelig og tåpelig. Minner meg om en forvridd versjon av Monthy Python eller hva det heter.

Og jeg har lyst på båtis. Jeg har sittet for lenge på artige.no nå. Noen som vil komme innom med en til meg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...