Lycantrophe Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Skaff deg earpiece + stresskoffert. Og shorts. Da snakker vi. Bring it to the jungle. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Har vært så mye på telefonen i dag at jeg har vondt i nakken. Må skaffe sånn bluetooth-earpiece snarest. For maks douche look samt skåne nakken litt. Dette har vi på jobb. Funker på fast-telefon, mobiltelefon (bluetooth) og til PC-en. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Skaff deg earpiece + stresskoffert. Og shorts. Da snakker vi. Bring it to the jungle. Bring him to my Lazy Chair med kjøleskap i armlenet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Flaut å begynne å bli brisen allerede klokka halv ni. Må holde det gående til sent i natt, jo! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvorfor har noen hodesett en ende som ikke har pute? Er det bare jeg som synes det er utrolig ubehagelig? (ref bildet over) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Det er et mono-headset. Det har pute på ene siden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvorfor har noen hodesett en ende som ikke har pute? Er det bare jeg som synes det er utrolig ubehagelig? (ref bildet over) Er vel et typisk callcentre /helpdesk headset det der, og da kan man ikke stenge all lyd ute, i og med at man har kollegaer å forholde seg til også. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 De er kjempeubehagelige. Har prøvd noen, og ingen av dem var noe gode å ha på seg. Kanskje det som er meninga, slik at telefonselgere, IT-support, og andre personer som bruker slike kan hate jobben og livet sitt enda mer. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg bruker de, og syns de er behagelige i opp til en times tid. Noe mer enn det, så begynner øret mitt å klage på presset fra begge sider (brillestang - øre - pute) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Flaut å begynne å bli brisen allerede klokka halv ni. Må holde det gående til sent i natt, jo! Du snakker om i mårrest? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Du snakker om i mårrest? Den må du forklare. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Min gjetning: 08:30 versus 20:30. Jeg trenger ett eller annet for å motivere meg selv til å shine kjøkkenet og tørke støv i bokhylla. Sistnevnte er tidenes drittjobb, siden bokhylla mi er alt for liten i forhold til hva som er dyttet inn, og alt må ut, tørkes støv av, og inn igjen, uten å bråke. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg fortjener så jævlig en liten knert nå. Derfor tar jeg en. Whatever. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Min whiner aldri...men jeg kjører aldri virus scans heller, da. Den har poppet opp noen ganger med warning hvis jeg åpner en suspekt ZIP-fil fra en torrentside, men. Du kan jo gå inn i "sikkerhetssenter" greia og slå av varsler fra antivirus-programmet. Hvorfor laster du ned .zip filer via torrent? Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hva i helvete har skjedd med MTV egentlig? *snip* Så lenge de sender South Park er de hellige i mine øyne. Hva skjedde med NRK Switsj eller hva det nå het, den med danseband, country, komedie, sport og pop jukebox? Den var egentlig genial, spesielt de stand-up folka fra 80-tallet på komedie jukebox'en. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Sålenge de sender Nitro Circus, Jackass, The Dudesons og South Park så er de king. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 South Park er så gammeldags...jeg husker south park hype i 1998 også.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 South Park er kjedelig og tåpelig. Minner meg om en forvridd versjon av Monthy Python eller hva det heter. Og jeg har lyst på båtis. Jeg har sittet for lenge på artige.no nå. Noen som vil komme innom med en til meg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 "...ELLER HVA DET HETER"???? Monty Python er det beste som noensinne er laget. 5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Oooh! Bring it on ett-eller-annet på Viasat 4. De filmene er så dårlige at de blir underholdende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg