Slimda Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Det finnes alltid unntak. Det er vel heller det som er så trist, at man må finne unntakene. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Unntakene er nok flere enn du tror, uten at jeg har noen liste foran meg. Ser ikke det umiddelbare problemet med profesjonelle låtskrivere heller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Er jammen glad jeg aldri har vært full Ja, huff. Alkohol er fæle saker. Aldri om jeg skal røre den driten! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Lager han musikk? Trodde andre lagde musikken, og han bare lærte seg teksten og dansetrinnene.. Elvis skrev ikke en eneste tekst i hele sin karriere, og alle hitene er det låtskrivere som har laget. Er han er dårlig artist for det? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Samme gjelder Sinatra og resten av storbandgjengen (øyh, bytex, jeg ville dra frem Elvis. :<). Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Er jammen glad jeg aldri har vært full Ja, huff. Alkohol er fæle saker. Aldri om jeg skal røre den driten! Ja. I kveld og i morgen er det viktig å hylle Jesu navn, og holde kroppen ren for toksiner. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Eksemplene deres er dyktige musikere/sangere da, som hadde en stemme eller instrument de kunne leve av. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Det gjelder da i høyeste grad Rihanna og. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Er jammen glad jeg aldri har vært full Ja, huff. Alkohol er fæle saker. Aldri om jeg skal røre den driten! Ja. I kveld og i morgen er det viktig å hylle Jesu navn, og holde kroppen ren for toksiner. Jeg har rapportert samtlige innlegg som et personlig hån mot min livsstil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Og de fleste hitene til Elton John er det arbeidspartneren Bernie Taupin som har skrevet. Taupin lagde alle tekstene, Elton arrangerte piano og slikt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Har lyst til å bli skikkelig shitfaced. Er lenge siden nå. Cider, tequila, smirnof, whisky, du har mange valg, gutten min Sveiseblind-recipe: 1 flaske vin, et par pils, shotte tequila etterpå. Garanterer at du ligger på en dass og elger innen 4 timer og svimer av i en ukjent seng. Det der er jo bare en liten reparatør på lørdags morgenen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 MSE er koselig nok hittil, men det irriterer meg med dette "blablabla unprotected blablabla you haven't run a scan for a while blablabla computer at risk" når jeg strengt tatt kjørte en scan i går. Fordi den whina. Men den bare slutter ikke whine noengang. Jeez. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Min whiner aldri...men jeg kjører aldri virus scans heller, da. Den har poppet opp noen ganger med warning hvis jeg åpner en suspekt ZIP-fil fra en torrentside, men. Du kan jo gå inn i "sikkerhetssenter" greia og slå av varsler fra antivirus-programmet. Endret 1. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Den varsler jo ikke, det er bare det at det irriterer meg at den er oransj i tray. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Hva i helvete har skjedd med MTV egentlig? 19.30 Room Raiders 20.00 Plain Jane 20.55 Pranked 21.20 Disaster Date 21.45 Jersey Shore 22.35 The X-Effect 22.55 South Park 23.20 South Park 23.45 Jackass 00.10 Nitro Circus 00.35 Nitro Circus 01.00 Jersey Shore 01.50 South Park 02.15 Fantastic Music Videos 03.55 Night Videos 06.00 SLUTT Ikke ETT egenprodusert musikkprogram lengre. Bare realitydrit, et par tegnefilmer og noen timer musikkvideoer midt på natta. Før hadde de egne listeprogrammer, metalprogrammer, alt mulig med programledere og gjester i studio (TLR bl.a.)..de burde bytte navn til RTV. Man kunne bruke MTV som "jukebox" i bakgrunnen før. Nå er det ikke en eneste musikkvideo, bare helvetes masse reklamer og reality.. Endret 1. juni 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Jersey Shore er så bra at du ikke kan klage på det. Snooki yo. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Den varsler jo ikke, det er bare det at det irriterer meg at den er oransj i tray. Virkelig? Jeg kjører en scan når den sier ifra, så holder den kjeft i to ukers tid ellerno. Hva i helvete har skjedd med MTV egentlig? Det var bedre i gamle dager, da de faktisk viste musikk. Savner den tiden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Jeg husker glansdagene på tidlig 90-tallet med ting som Top 20 countdowns, Beavis & Butthead (surrealistisk tegnefilm om to metalheads som bare sitter hjemme og slenger dritt om musikkvideoer), Headbangers Ball (3 timer rein metalmusikk med ei heit programleder med lange dreads og rare hårfarger)..og ellers bare videoer som gikk imellom reklamesnuttene. Det suger å bli gammel. Endret 1. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg husker de jeg óg, Bytex. Beavis and Butthead var jeg stor fan av. Jeg likte ikke Headbangers Ball dog, da jeg ikke hørte på skikkelig metall før jeg ble 14-15. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Har vært så mye på telefonen i dag at jeg har vondt i nakken. Må skaffe sånn bluetooth-earpiece snarest. For maks douche look samt skåne nakken litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg