Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jammen glad jeg aldri har vært full :)

Ja, huff. Alkohol er fæle saker. Aldri om jeg skal røre den driten!

Ja. I kveld og i morgen er det viktig å hylle Jesu navn, og holde kroppen ren for toksiner.

Jeg har rapportert samtlige innlegg som et personlig hån mot min livsstil. :tease:

Lenke til kommentar

Har lyst til å bli skikkelig shitfaced. Er lenge siden nå.

Cider, tequila, smirnof, whisky, du har mange valg, gutten min

Sveiseblind-recipe: 1 flaske vin, et par pils, shotte tequila etterpå. Garanterer at du ligger på en dass og elger innen 4 timer og svimer av i en ukjent seng.

Det der er jo bare en liten reparatør på lørdags morgenen ;)

Lenke til kommentar

Min whiner aldri...men jeg kjører aldri virus scans heller, da. Den har poppet opp noen ganger med warning hvis jeg åpner en suspekt ZIP-fil fra en torrentside, men.

Du kan jo gå inn i "sikkerhetssenter" greia og slå av varsler fra antivirus-programmet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hva i helvete har skjedd med MTV egentlig?

19.30 Room Raiders

20.00 Plain Jane

20.55 Pranked

21.20 Disaster Date

21.45 Jersey Shore

22.35 The X-Effect

22.55 South Park

23.20 South Park

23.45 Jackass

00.10 Nitro Circus

00.35 Nitro Circus

01.00 Jersey Shore

01.50 South Park

02.15 Fantastic Music Videos

03.55 Night Videos

06.00 SLUTT

Ikke ETT egenprodusert musikkprogram lengre. Bare realitydrit, et par tegnefilmer og noen timer musikkvideoer midt på natta.

Før hadde de egne listeprogrammer, metalprogrammer, alt mulig med programledere og gjester i studio (TLR bl.a.)..de burde bytte navn til RTV.

Man kunne bruke MTV som "jukebox" i bakgrunnen før. Nå er det ikke en eneste musikkvideo, bare helvetes masse reklamer og reality..

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den varsler jo ikke, det er bare det at det irriterer meg at den er oransj i tray.

Virkelig? Jeg kjører en scan når den sier ifra, så holder den kjeft i to ukers tid ellerno.

Hva i helvete har skjedd med MTV egentlig?

Det var bedre i gamle dager, da de faktisk viste musikk. Savner den tiden.

Lenke til kommentar

Jeg husker glansdagene på tidlig 90-tallet med ting som Top 20 countdowns, Beavis & Butthead (surrealistisk tegnefilm om to metalheads som bare sitter hjemme og slenger dritt om musikkvideoer), Headbangers Ball (3 timer rein metalmusikk med ei heit programleder med lange dreads og rare hårfarger)..og ellers bare videoer som gikk imellom reklamesnuttene.

Det suger å bli gammel.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...