No Matter What You Say Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Noen som har erfaring med useriøse treningssentre som ikke sender regning, og man ikke merker en dritt før man får regning fra inkassoselskapet. Det skal vel ikke være lov? Får bare lyst til å ta en slegge å knuse de dyreste apparatene deres, æsj! Men jeg har jo ikke noen sterk sak etter som jeg på min side, kan ha kastet regningene. Endret 1. juni 2011 av Fasit Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Da er det helg. Har forsåvidt vært en bra dag det her, startet med godmusikk, cappuccino og leverpostei. Pent vær, og nå skal pilsen snart åpnes. Herlig. Omnomnom! Jeg har jobb på fredag, jeg. Klokka SJU. På morgenen. På Brakerøya. Griner bare av tanken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg skal på jobb jeg også, Lemon. Jeg kommer nok på kontoret en gang mellom 7 og 8. Og der skal jeg sitte til 4 på eftermiddagen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hatt fri siden 20. mai, jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg har fri fra NÅ helt til mandag kveld..det er herrrrrrrrlig...5 dager med avslapping og Wii-spilling Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Noen som kan gi en karakter fra 1-10 til sangen? 2 Eh, hva er så dårlig med sangen? Du lurte på min mening. Jeg syns sangen var stygg og plagsom. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 En eksamen igjen neste uke her, og så er det sommerferie helt til uti august Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg slenger meg på det The Boss og Petter sa. Putter det på samme nivå som JBeaver. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Har lyst til å bli skikkelig shitfaced. Er lenge siden nå. Cider, tequila, smirnof, whisky, du har mange valg, gutten min Sveiseblind-recipe: 1 flaske vin, et par pils, shotte tequila etterpå. Garanterer at du ligger på en dass og elger innen 4 timer og svimer av i en ukjent seng. Endret 1. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Har hatt fri siden torsdag, og har fri helt fram til tirsdag. Har så mye fri at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Sveiseblind-recipe: 1 flaske vin, et par pils, shotte tequila etterpå. Garanterer at du ligger på en dass og elger innen 4 timer og svimer av i en ukjent seng. Dette høres ut som erfarning som snakker. Aleks: Huff, stakkars... >>>:-----------( Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Har hatt fri siden torsdag, og har fri helt fram til tirsdag. Har så mye fri at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg har hatt fri siden 16. mars og digger det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Bieber er jo kongen da. Ikke musikalsk sett. Altså, fyren har skutt gullfuglen, og kan nyte et lukseriøst liv. For all del, jeg unner han alt han har fått til, men ikke pokker om jeg lar det han lager klassifiseres som god musikk. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Lager han musikk? Trodde andre lagde musikken, og han bare lærte seg teksten og dansetrinnene.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Sveiseblind-recipe: 1 flaske vin, et par pils, shotte tequila etterpå. Garanterer at du ligger på en dass og elger innen 4 timer og svimer av i en ukjent seng. Dette høres ut som erfarning som snakker. Aleks: Huff, stakkars... >>>:-----------( Jepp..også den forferdelige turen fra Oslo og hjem, ut kl 08 og famle seg helt til Oslo S, finne tog, sitte og halvspy hele veien, for så å hoste seg ut av toget og stabbe seg hjemover og være dårlig 2 dager. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Akkurat det er vel et kjennetegn for nesten hele Pop-sjangeren, ingen der som lager egen musikk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Er jammen glad jeg aldri har vært full 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Bortsett fra Lady Gaga, Shakira mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg