Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med useriøse treningssentre som ikke sender regning, og man ikke merker en dritt før man får regning fra inkassoselskapet. :thumbdown:

Det skal vel ikke være lov?

 

Får bare lyst til å ta en slegge å knuse de dyreste apparatene deres, æsj! Men jeg har jo ikke noen sterk sak etter som jeg på min side, kan ha kastet regningene. :hrm:

Endret av Fasit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det helg. Har forsåvidt vært en bra dag det her, startet med godmusikk, cappuccino og leverpostei. Pent vær, og nå skal pilsen snart åpnes. Herlig.

Omnomnom! Jeg har jobb på fredag, jeg. Klokka SJU. På morgenen. På Brakerøya. Griner bare av tanken.

Lenke til kommentar

Har lyst til å bli skikkelig shitfaced. Er lenge siden nå.

Cider, tequila, smirnof, whisky, du har mange valg, gutten min

 

Sveiseblind-recipe: 1 flaske vin, et par pils, shotte tequila etterpå. Garanterer at du ligger på en dass og elger innen 4 timer og svimer av i en ukjent seng.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Sveiseblind-recipe: 1 flaske vin, et par pils, shotte tequila etterpå. Garanterer at du ligger på en dass og elger innen 4 timer og svimer av i en ukjent seng.

Dette høres ut som erfarning som snakker.

 

Aleks: Huff, stakkars...

 

>>>:-----------(

 

 

 

Lenke til kommentar

Sveiseblind-recipe: 1 flaske vin, et par pils, shotte tequila etterpå. Garanterer at du ligger på en dass og elger innen 4 timer og svimer av i en ukjent seng.

Dette høres ut som erfarning som snakker.

 

Aleks: Huff, stakkars...

 

>>>:-----------(

 

 

Jepp..også den forferdelige turen fra Oslo og hjem, ut kl 08 og famle seg helt til Oslo S, finne tog, sitte og halvspy hele veien, for så å hoste seg ut av toget og stabbe seg hjemover og være dårlig 2 dager.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...