OlafG Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Synes jævlig synd på Icelandair. Blir spammet ned i inboxen om at jeg må reise med de, de har jo faen ikke noe salg. Kommer med de sykeste kampanjene. Synd jeg ikke har mer fri. Går du i butikker og spør om de har salg på ting? Isåfall så hater jeg deg. Sjefen min er hos frisøren, ok, greit. Det skulle visst ta en time eller to, nå er det gått tre timer. PHETT. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) De har ikke noe salg, som i at flyene deres er tomme. Få kunder. Det er ikke snakk om at de ikke har avslag på reiser, for det har dem. Endret 1. juni 2011 av ChrisReeve Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Synes jævlig synd på Icelandair. Blir spammet ned i inboxen om at jeg må reise med de, de har jo faen ikke noe salg. Kommer med de sykeste kampanjene. Synd jeg ikke har mer fri. Går du i butikker og spør om de har salg på ting? Isåfall så hater jeg deg. Nei. Formulerte meg litt åndssvakt. De selger ingen reiser for tiden, dermed kjører de kampanjer og spammer ned inboxen min. Synd jeg ikke har mer fri. Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Er det Top Model USA i dag? Husker jeg så på det før, men så plutselig forandret det tidspunkt, og det var det slutt. Bare lurer. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Et skudd i mørket: Noen som skal kjøre Grenland - Larvik i kveld? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Rødvin eller whisky. Ev. engelsk cider. Tequila er alltid en slager om man vil bli sveiseblind før klokken er passert 2100. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Trenger tips til hva jeg kan drikke i kveld. Orker seriøst ikke tanken på øl etter russetida, så trenger noen tips! Hensikt? Rolig kveld eller grøftekant? Noe midt i mellom? Øl er ikke bare lager, vet du. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Alt annet en lager er snurrebart og du vet det Lycan. Kanskje ikke Weiss, men anyways. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hensikt? Rolig kveld eller grøftekant? Noe midt i mellom? Øl er ikke bare lager, vet du. Har lyst til å bli skikkelig shitfaced. Er lenge siden nå. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Har lyst til å bli skikkelig shitfaced. Er lenge siden nå. Cider, tequila, smirnof, whisky, du har mange valg, gutten min Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hensikt? Rolig kveld eller grøftekant? Noe midt i mellom? Øl er ikke bare lager, vet du. Har lyst til å bli skikkelig shitfaced. Er lenge siden nå. Rom. Det enkleste er nok tequila eller kald vodka. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Holy shit! Sykeste jente på jobb i dag, sikkert rundt 16-17 år. Så nesten ut som om hun hadde tenkt til å spise meg opp Hadde det ikek vært for den latterlige hårsveisen og den overdrevne brunkrembruken hadde jeg kanskje latt henne. Jeg var sinnsykt glad for at hun var der med mora, var nesten redd for at hun skulle hoppe på meg Hahaha, beste i dag Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hadde vært godt med en liten knert i dag, men ettersom jeg lå i fosterstilling hele Søndagen og Mandagen så tror jeg ikke at jeg tørr Får holde meg til Tv titting i dag å. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 I morgen er det fri. Vandre rundt i Oslos gater, eller kose hjemme med morgenkåpe og radio? Vandre rundt i Oslos gater kun i ført morgenkåpe med en boomblaster på ene skuldra og en drink i den andre. Winwin. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Holy shit! Sykeste jente på jobb i dag, sikkert rundt 16-17 år. Så nesten ut som om hun hadde tenkt til å spise meg opp Hadde det ikek vært for den latterlige hårsveisen og den overdrevne brunkrembruken hadde jeg kanskje latt henne. Jeg var sinnsykt glad for at hun var der med mora, var nesten redd for at hun skulle hoppe på meg Hahaha, beste i dag Haha, hva er det du jobber som? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Da er det helg. Har forsåvidt vært en bra dag det her, startet med godmusikk, cappuccino og leverpostei. Pent vær, og nå skal pilsen snart åpnes. Herlig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Haha, hva er det du jobber som? Butikk, nå for tiden selger jeg for det meste hagemøbler Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Da er det ikke rart 16åringene blir spinnville. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Noen som har erfaring med useriøse treningssentre som ikke sender regning, og man ikke merker en dritt før man får regning fra inkassoselskapet. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Noen som har erfaring med useriøse treningssentre som ikke sender regning, og man ikke merker en dritt før man får regning fra inkassoselskapet. Det skal vel ikke være lov? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg