Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg hatt milliarder hadde jeg kjøpt en Airbus A340 og innredet den som en arabisk sjeik ville gjort. Deretter dratt på "Never ending world tour".

Jeg er ego og jeg vet det. The end.

Sikker på at du heller ikke ville hatt en A380? :)

Da ville jeg også hatt min egen bowlinghall ombord på flyet.

Rimelig sikker på det ja. A380'n er stygg å se på samt at det er mange flyplasser den ikke kan lande på pga. størrelsen.

Lenke til kommentar

Synes heavy-metal og lignende er ganske kjipt egentlig, er selvfølgelig noen unntak. Sabbath, Witchfinder General, Mercyful Fate osv

Synes det er mye kjip heavy, men wolf er ikke en av de imo. Er ikke noe av det jeg hører mest på, men absolutt verdt den timen jeg bruker på og høre den nye skiva.

Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt milliarder hadde jeg kjøpt en Airbus A340 og innredet den som en arabisk sjeik ville gjort. Deretter dratt på "Never ending world tour".

Jeg er ego og jeg vet det. The end.

Sikker på at du heller ikke ville hatt en A380? :)

Da ville jeg også hatt min egen bowlinghall ombord på flyet.

Rimelig sikker på det ja. A380'n er stygg å se på samt at det er mange flyplasser den ikke kan lande på pga. størrelsen.

Syns personlig A380 er et veldig pent fly. A340 er selvsagt pent det også, men A380 er mye større - og jeg får dermed plass til min ubrukelige bowlinghall. :)

Dersom man er så rik, så er det ikke noe problem å bygge ut flyplassene som er aktuelle å lande på? ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...